vrijdag 5 mei 2023

ATC ruil, Dagboekje , en miniboekje


April staat in het teken van staaroperaties,
 dus dat werd ook een dagboekje..
Op een lapje eerst een ogentest van internet gehaald..
 Ogen geborduurd en een wazig brilletje...
met krant.


Een detail waar de rijststeekjes beter te zien zijn,
 waar ik de ondergrond mee vastzette.
Nu maar hopen dat de controle goed is?



Ook dit jaar organiseerde Mieke weer een ATC ruil.
en ik deed mee met deze kaartjes.


En deze kreeg ik allemaal terug!
plus een kaart en leuke boekenlegger.



onderling nog geruild met Conny

 

en deze kreeg ik van Bianca

Natuurlijk krijgen ze er van mij ook terug, maar die moet ik nog maken..




Van een vorig middagje met Bianca lag er nog een klein werkje,
waar ik een boekje van maakte.


Binnenin allerlei dingetjes gestempeld en geplakt.



De pagina's zijn van mooi Indisch papier.





Leuk om te maken en weg te geven..
 

5 opmerkingen:

miekequilt zei

Spannend, zo’n operatie. Ik hoop dat het goed gegaan is. Want voor een creatief persoon als jij, zijn ogen toch echt heel belangrijk. Leuk dat er uit de ruil weer nieuwe ruil kwam.
Het boekje is weer heel mooi.

Janny de Roo zei

Natuurlijk ken ik ATC's, maar dat er voor dat soort van ruil nog belangstelling is wist ik niet. Ergens in mijn achterhoofd dacht ik dat het misschien een soort van hype was indertijd. Toch leuke kaartjes gekregen en gemaakt...al moet je zelf nog aan de bak. Het boekje is mooi en verfijnd, zoals ik het vanaf hier kan bekijken.

els MOMMERS zei

Hoop dat je staar operatie goed is gegaan. Ongelooflijk hoe je zo'n gebeurtenis weer op een bijzondere manier verwerkt in een dagboek quiltje. Mijn complimenten. Mooie kaarten heb je gekregen. Ben benieuwd naar die van jou. Dat worden ook vast weer juweeltjes.
Leuk boekje is het ook weer geworden.

joke zei

Mooie act kaarten heb je gemaakt. En je moet toch inmiddels een onvoorstelbare hoeveelheid boekjes hebben? Hopelijk is de staaroperatie goed gegaan?

Bianca zei

Fijn dat de staaroperatie achter de rug is.
Het boekje is heel mooi!
De atc ruil is super leuk, hele mooie kaartjes en allemaal zo verschillend!