zondag 28 augustus 2022

Dagboekje Augustus en hobbyen met Gerhard


Vergat ik nog haast om het dagboekje van Augustus te tonen op mijn blog...

Ik heb de vogel stempel die ik een vorige keer liet zien gebruikt voor dit werkje.
Geborduurd en verder verwerkt  in de organzatechniek.
Als ondergrond een breakdownlap .
Veel stik en handwerk waarbij de kleine stukjes organza zijn toegevoegd.


Een detail waar dit beter is te zien. 
vanwege de hitte gewoon lekker binnen zitten werken, 
met een luisterboek en de airco aan!



Enkele dagen in de week gaat mijn man naar de dagbesteding. 
wat hij prima vind..
 De begeleiders bedenken erg leuke activiteiten, en soms maken ze een uitstapje . 

Maar de tijd die over is moet ik hem ook wat bezighouden.
als het te warm is om te wandelen.
En dat gaat ook steeds moeilijker.
Dus bedacht ik om hem wat te laten schilderen.


op een klein canvasje .


De figuurtjes heb ik erop geplakt!


Nog eentje  van een voorbeeld, in wording.
Het lukt hem nog aardig!
Daar gaan we deze week mee verder....

  Gisteren en vandaag konden we  gelukkig weer even wandelen.

 

6 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een prachtig dagboekwerkje. Je bent toch echt wel een voorbeeld van creativiteit .
Zelfs voor Gerhard bedenk je iets leuks om te doen. Leuk dat hij zich zo ook kan vermaken.

Marlien zei

Wat fijn, zo samen nog mooie dingen te kunnen maken.

Bianca zei

Leuk Hannie!
Schilderen vind Gerhard leuk en de canvas doeken krijgen een mooi plaats in huis!

mia zei

samen iets creëren, bijzondere werken worden het.

joke zei

Fijn dat je ook samen iets kan maken.

Hélène zei

wat een leuk gezicht dat hij zo heerlijk bezig is