zaterdag 4 juni 2022

Mappen en nog eens mappen!


Mappen komen altijd van pas, en heb je nooit genoeg!

Voor deze mappen had ik nog mooie collages liggen van de
Zomer -Art-Zeeland.
in 2013
Als thema koos ik Architectuur 

Een geweldige meerdaagse workshop in Dreischor ,
bij Els van Baarle en Cherilyn Martin.
 
Er werd  geverfd en gebatikt . maar ook maakte ik collages op geschept papier,


Zoals deze, met screenprint , stempels en handborduursteken. 
ze lagen al die jaren in de kast....


Nu kwam ik ze weer tegen, en maakte er mapomslagen van.
 Van geverfde stof, en ook op de achterkantkant een screenprint.




Deze kreeg een grote collage..
Ook met papierprint , screens en borduurwerk.
 Allebei met hand eenvoudig doorgequilt.


Een detail...


Voor deze map lag er nog een theepot applicatie,
met extra print. De omslag is van een breakdownlap.


een detail .


De lap was niet groot genoeg,
 dus een andere bijpassende lap gezocht, in de voorraad!



En zo staan ze weer bij de andere in de boekenkast ,
die alweer te klein is . Gelukkig heb ik nog meer ruimte om ze op te bergen!
En weer wat losse werkjes weggewerkt uit de voorraad..
 

6 opmerkingen:

Marlien zei

Werkelijk erg mooi weer.

Janny de Roo zei

Een kast vol prachtige mappen, een waardevol bezit !

miekequilt zei

Wat een mooie serie mappen heb je weer gemaakt. Het leukste vind ik dat ze allemaal anders zijn.

Bianca zei

Prachtig! Een geweldige verzameling zo bij elkaar in de kast!

joke zei

Wat een verzameling mappen, heel mooi, maar wat doe je daar allemaal in?

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Wat een mooie mappenhoezen weer.