donderdag 17 september 2020

het een en ander...


voor de stoffige dagboekjes maakte ik voor september 
een werkje op ecoprint.
om in beweging te blijven maken Gerard en ik regelmatig een wandeling 
hier in het park en bos langs de Grote Beek.
En als altijd lopen de ganzen 18 in totaal op ons pad.
Kwekkend en happend naar je benen.
Een idee om in stof te verwerken! 
Met hand borduur en machine stiksels.

Ik zette er nog wat eco bladeren bij ,
ingekleurd met derwent potloden.


   
Een detail...



Voor vriendin Conny maakte ik op verzoek nog wat ecoprints.


2 uur stomen in de pan!



En weer 6 mooie lappen!


Met de post kwam er nog een mooie kaart van Bianca , 
een verwerking van bladprint, met kraaltjes geborduurd.
 en een leuke kaart van Conny met een aluminium folie  techniek.
leuk om ook eens te proberen!


En nog een erg leuk pakketje van Conny!
een boekje  zijdepapier met patroondelen , wat ik zeker 
met acryl inkt ga bewerken .Versteviging- ringetjes en plak cirkels 
Allemaal heel welkom!


In het boekje wat leuke spreuken en foto's, waar ik al mee verder  ben gegaan !





 

6 opmerkingen:

Janny zei

Wat zijn die ganzen leuk!

Bianca zei

De eco lappen zijn erg mooi geworden!
Wat een leuk boekje!
Ja, die ganzen....daarbij kunnen we allemaal een verhaal bij verzinnen. Zo mooi!!!

miekequilt zei

Wat een mooie herinnering aan jullie wandelingen heb je gemaakt.

Marlien zei

Oh die ganzen zijn echt prachtig

els zei

Wat een ontzettend leuk quiltje is je werkje met de ganzen geworden. Bovendien een bijzondere herinnering.
Erg mooie eco-lappen en ook nog eens verrast met leuke cadeautjes. Zoals altijd weer een inspirerend blog.

Priepraat zei

Ik was verrukt over de kaart die Mieke heeft gekregen dus klikte even op de link. Wat is dat stoffige dagboekje prachtig zeg!