dinsdag 26 mei 2020

Huisjes - kaarten en ATC ruil!


Van Coby Bakker, kreeg ik een leuke kaart toegestuurd die ze maakte,
 met encoustic papier wat ze weer van mij kreeg.! 
Ook zat er een leuk voorbeeld bij ,gemaakt van huisjes stof.
En wat extra huisjes....
Waarmee ik natuurlijk aan de slag ging!


 Resten stof met vlizofix lagen er genoeg in mijn laatje, 
dus maakte ik tussen de bedrijven door een aantal kaarten...
Een niet te moeilijk werkje voor tussendoor en buiten wat borduren.


Natuurlijk met een eigen twist, zoals tyvek borduursteken en wat brokaat.


Of zoals deze, met  wat bloemen uit stof geknipt.


Of hier in één kleur .
Weer voldoende voorraad!


Ook kwamen met de post mooie lieve kaarten ,
wat ik erg waardoor in deze saaie tijd..

En wat ook voor afwisseling zorgde, was de ATC ruil die Mieke organiseerde.


Ik maakte  er drie met fusing op vilt.


En kreeg er maar liefst 5 terug !
oá. van Ferrara  ,Betty ,Josephine ,
en Mieke. ook nog met erg leuke zelfgemaakte hoesjes !
 Ik ben maar met een nieuw album begonnen ...



Nog een extra ruil met ruil met Bianca.
encoustic en fusing. en ze  heeft ook weer zo'n fraaie hoesjes zelfgemaakt!

Alles bij elkaar heel gezellig om mee te doen en tegelijk wat experimenteren...

Kijk even op de blog van Mieke om de mooie en bijzondere ATC's 
van de ruil  allemaal te zien .

Alles bij elkaar genoeg inspiratie om me niet te vervelen!

En natuurlijk mijn dank aan Mieke ,
voor het alweer organiseren van deze leuke ruil,
 en aan degene die zoveel bijzondere kaartjes maakten!


7 opmerkingen:

Janny zei

Wat zijn die kaarten met de huisjes leuk!

Bianca zei

Vrolijke kaarten zijn het geworden met de huisjes!
Ik vond de atc ruil van Mieke ook heel leuk. Super om te maken en te krijgen!

Janny de Roo zei

Die huisjeskaarten....om door een ringetje te halen...Och ja de rest is ook weer prachtig...en altijd met zoveel enthousiasme gemaakt, dat zie je gewoon...!

Marlien zei

Ooooooh die huisjes! Wat leuk!

miekequilt zei

Graag gedaan, Hannie. Volgend jaar weer?!
Wat ben je toch creatief en actief, de huisjeskaarten zijn werkelijk plaatjes.

mia zei

och wat een leuke landschapjes zijn het zo

els zei

Wat een prachtige huisjes kaarten zijn dat geworden. Echt geweldig.