dinsdag 25 juni 2019

Terugblik!


Afgelopen maanden en ook ,
nu nog stonden in het teken van begrafenissen...
 Bijna altijd in de parochiekerken , Een enkele keer een crematie.
Dus lag het een beetje voor de hand dat ik met het dagboekje voor juni ,
dit thema verwerkte.
Een van de kerken geprint op stof met een zeefdruk 
Latijnse  tekst erover. 
een mooi smeedijzeren kruis op stof geprint, en gestikt met goud draad.
Bloemen erbij en ook een Mariabeeld, 
want  Mei is de Mariamaand ...



Ook deed ik mee met de monoprint kaarten ruil.
Deze kreeg ik van Janny.
Een heel gezellige afdruk met als extra de poes erbij!



Deze kreeg ik van Trees
 heel stijlvol verwerkt met de vierkantjes en kleine vlinder.

 Mijn probeersels liet ik al eerder zien maar nieuwsgierig?
 kijk dan nog even hier


Gezien hier in onze wijk!

Tijdens een wandeling hier rondom de Groote Beek,
kwamen we enkele ganzenfamilies tegen.


een doorkijkje bij de beek.


Zo ook hier op een zonnige middag!



Gezien in het verpleeghuis !


In huize de Eerbrandt hier in de buurt, waar ik regelmatig kom,
zag ik deze fraaie gehaakte  sculptuur .
 die de dagbesteding  samen met de bewoners maakten.
Heel erg leuk om te zien, met hier en daar een grappig kopje,
  dat eruit komt piepen!


de andere kant....
                                                            Mooi om  even  te bekijken!

2 opmerkingen:

mia zei

De gebeurtenissen in jouw leven kan je zo bijzonder vertalen in stof, en het haaksculptuur wat geweldig dat daar op deze manier met de bewoners wordt gewerkt.

Janny de Roo zei

Eigenlijk een nare tijd voor jullie met al die begrafenissen. Gelukkig kun jij je gevoelens goed uitdrukken in stof. Het helpt je misschien een beetje om de verliezen te verwerken...