maandag 10 juni 2019

De Uitdaging in de Weerribben, en nog wat klein werk.


Over enkele dagen zijn we met de Uitdaging bij het  textielfestival in  de Weerribben! 
We exposeren met 10 leden  in Oldemarkt 
PKN kerk 
Hoofdstraat 27 



9 thema's die nog niet eerder hebben gehangen, te zien zijn.
Hierboven een collage  van mijn werken. 

Ieder heeft de thema's naar eigen idee verwerkt!

Iedereen is van harte welkom!
tijdens de expositie dagen.

14- 15- en 16 juni 


Tussen de bedrijven door heb ik nog wat kleine werkjes afgemaakt. 
Ik kocht vorig jaar tijdens de beurs in Den Bosch  5 klein gevilte lapjes 
10 x 10 cm  voor enkele euro's.




Ik bewerkte ze met mini steekjes en mooie kralen 






hier omwikkelde ik een takje  wat weer een ander effect geeft.



Was een gezellig werkje om buiten te doen!



Nu nog bedenken wat ik er verder mee ga doen? 



5 opmerkingen:

miekequilt zei

Op piepschuim o.i.d. prikken, zodat je een mooie collage hebt? Ze zijn te mooi om weg te leggen.

Janny de Roo zei

Je kan er natuurlijk ook wat op kaarten bevestigen.....want inderdaad te mooi om er verder niks mee te doen. Een hanger van maken kan ook nog.....

els zei

Ik ga je werk zeker bekijken in Oldemarkt. Ik heb grote bewondering voor de manier waarop je alles wat je in je handen krijgt, in ware kunstwerkjes kunt omtoveren. Ook deze zijn weer prachtig.

Bianca zei

Ze zijn prachtig Hannie!

Marlien zei

Wij gaan naar de weerribben.
Weet niet of we alles kunnen zien want het is erg veel.
Ben heel benieuwd.