zondag 12 november 2017

van alles wat!



Van de zomer kocht ik  op een textielmarkt een mooie bol garen met breipatroon. 
Altijd heb ik veel gebreid, maar een tv programma kijken,
 en breien met zo'n patroon viel niet mee!  Toch gelukt !
Jammer dat het garen niet repeteert zodat de kleuren aan weerskanten hetzelfde zijn.
 Maar zo kan het ook..


Hier een detail van het patroon. Ik denk dat de fouten niet opvallen?



Weer een ruilkaart deze maand , Thema "mozaïek "
Ik maakte deze zon en schaduw. Een beetje rommelig dat wel.
 Hij is al verstuurd naar Trees.


Van Gerda kreeg ik deze vlinder terug.
Goed bedacht en  mooi gemaakt!




Van de brusho proefjes op papier maakte ik nog wat kaarten.


Versierd met band , gaas  stempels en glitterlijm .


Deze kreeg een andere stempel , en een veertje van gaas.
Ik doe ze maar bij de kerstkaarten die ik ga versturen....

6 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat zijn je kaarten weer prachtig. En ik vind het juist leuk dat de sjaal niet gelijke einden heeft.

Marlien zei

Ik ben het helemaal met mieke eens.

Hobby Alternatief - Sandie vd Graaf zei

Vind de sjaal juist sjiek zo. Zou ik niet over tobben.

Mooi is je kaarten. Wat is dit toch leuk om met Brusho te werken.

Janny de Roo zei

Dat moet een grote bol garen geweest zijn. Leuk dat je weer begonnen bent met breien, ik heb laatst ook wat wol van mijn zus gekregen, maar ben er nog niet aan toe om te gaan breien. Natuurlijk kun je deze mooie kaarten met de Kerst versturen, het hoeft toch niet altijd een kerstman of kerstbal te zijn. Mijn kaarten zijn dit jaar ook anders, dan voorheen, het gaat erom een groet te krijgen, met daarbij een wens....toch...?

Gus en Juul zei

Oh, die kaarten van je. Ze zijn altijd weer om te watertanden.

joke zei

Geweldige kaarten heb je weer.