zondag 29 oktober 2017

Dagje Oostvoorne!


Zoals ieder jaar komen Conny en ik een dagje bij elkaar om technieken te proberen. 
Nu had ik het  een en ander voorbereid.
o.a. werken met Brusho
Ik had het al eens gezien bij anderen, maar nu was ik op de paper passion en heb een doosje voor ons meegenomen, Hierboven verschillende proefjes bv. op stof maar vooral mooi op papier. 



Deze vier zijn met de klok mee afdrukken met gesso  4 kun je er maken van een laag.
Dit zag ik op de blog hobbyalternatief  , met dank aan de auteur Sandie van der Graaf!  en wil hier zeker nog meer mee experimenteren!


Ook mooi is een extra afdruk met sjabloon en dikke witte verf 
 ( opaque van Trapsuutjies )


Hier weer op stof, en met sjabloon positief en negatief.


Nog een lapje geschikt voor kaarten.


 En deze is ook heel bruikbaar.
Ik ga zeker wat  meer uitproberen met brusho.


Ook ruilen we altijd fijne en leuke soms  ( zelfgemaakte ) materialen .
Deze kreeg ik van Conny, waar ik al mee bezig ben geweest!

 De mannen maakten ondertussen een leuk uitstapje naar Brielle.
 Na een heerlijke maaltijd die Conny had gemaakt, gingen we richting Eindhoven.

Het is altijd weer heel gezellig, om zo samen ideetjes uit te wisselen.
 Nu weer wachten tot Mei eer ze hier komen!


4 opmerkingen:

miekequilt zei

Dat kan toch niet anders dan een inspirerende dag zijn geweest. Leuke experimenten met mooie resultaten.

mia zei

Ach schrijf je leuk voor kaarten maar alles wat je hier laat zien is "leuk" met een hoofdletter L.
En alweer een nieuwe techniek.

Hobby Alternatief - Sandie vd Graaf zei

Hoi Hannie, wat een leuke blog heb je! En leuk dat je terug linken naar mijn blog, vind ik super geweldig. Ik ga wat rondsnuffelen op je blog. hihihi

Marlien zei

Ik snap nix van je techniek, maar zie wel weer een hoop fraais.