maandag 10 oktober 2016

Map en cassette en hangen in de bieb!


Een poosje geleden stond een  bericht in de krant dat je foto's  in kon sturen,
 voor de wedstrijd van de Brabantse Beeldende Amateurkunst verkiezing.
Nooit geweten dat die bestond?
Het thema was: Vuur.
Dus bedacht ik dat ik mijn feniks die ik maakte voor de Uitdaging wel kon insturen. En laat ik n u geselecteerd worden! Het hangt nu met 29 andere werken  Schilderijen enz. ( geen foto's) in de grote bibliotheek in het centrum van Tilburg . Volgende week wordt het werk nogmaals besproken en kan het misschien doorgaan voor de expositie in meerdere steden.

Daar ga ik voorlopig maar niet vanuit.
 Er waren nu voor het eerst enkele inzendingen met textiel.




Mijn vriendin Cobi borduurt erg graag , en heeft nu haar sterrenbeeld in kruissteek afgemaakt.
Daarvan heb ik een mapomslag gemaakt .


Met zelfgeverfde stof natuurlijk en een oude ordner.
Voor het quilten komen de boeken met voorbeelden van Dyanne Cevaal heel goed van pas.
Wel natuurlijk freemotion!



Ook had ik nog een mooie stevige cassette die ik (  ook voor Cobi,)   beplakte met het mooie gellipaper wat ik kocht van Joke die is daar een ster in!


 De achter en zijkanten  ook  met het fraaie papier beplakt. Ze is er blij mee!

11 opmerkingen:

Gus en Juul zei

Wat een goed idee om je "Feniks" in te zenden. Waarom zou het jou niet lukken om jouw textiele werken geselecteerd te krijgen tussen andere kunstdisciplines? Niet zo bescheiden zijn; jouw werk mag er wezen en kan zeker wedijveren met andere kunstvormen!

Marlien zei

Ik las er laatst ook voor het eerst over.
Te kort dag om nog iets te maken helaas.

els zei

Gefeliciteerd en uiteraard een terechte keuze. Je Feniks is prachtig en goed dat je ingestuurd hebt. Hopelijk krijgen we zo wat meer aandacht voor textiel als kunstvorm .
Erg mooie mappen weer. Wat ben je toch een kei!

Eke zei

Hartstikke leuk Hannie, gefeliciteerd! Je maakt zulke mooie dingen, goed dat een hoop mensen dat nu kunnen zien. Ook je mappen vind ik zeer geslaagd en alle kleurgebruik, kortom, wat mij betreft kan je werk wel in alle steden hangen!

Frederika zei

Wat leuk dat je werk uit gekozen is. Het is ook prachtig. Dat gaat vast een vervolg krijgen.
De map en cassetes zijn ook weer uit de kunst

janneke zei

Wat leuk dat je mag hangen! Ik hoop voor je dat het op reis gaat. Natuurlijk voor jou maar ook voor wat meer aandacht voor textielkunst tussen alle andere diciplines.

mia zei

Gefeliciteerd met je uitverkiezing, kunnen ze jouw werk beter leren kennen. Zo ook de rest van nederland die toevallig in de bieb komen. Mooie mappen heb je weer gemaakt.

joke zei

Wat leuk dat je werk daar hangt, terecht, want hij is prachtig. Leuk om te zien wat je met de gellipapers doet. Nu je dat boek hebt ga je zelf ook vast prachtige vellen maken.

Janny de Roo zei

Fijn voor je dat je Fenix is geselecteerd. Niet zo bescheiden zijn hoor, ik heb van jou nog nooit iets gezien, wat niet mooi is.....!Zo ook weer je mappen....

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk voor je Hannie, dat je in de bieb hangt.

Groetjes, Lenny

Hannie de Beer zei

Dank Lenny . Heb je ook een blog of evt e mail adres?
Gr hannie