zaterdag 21 november 2015

Fiber - futures!


Een "wolk"van metaaldraad.
"Gebed voor de tijd"

In het textielmuseum Tilburg is op het moment een bijzondere tentoonstelling te zien van Japanse textielkunst, maar  ook papier en hightech materialen zijn verwerkt..
De thema's zijn o.a. natuur ,vergankelijkheid en nog meer....


Een pracht object van papier "
Nest bloemen.


Een detail waar goed te zien hoe de structuren zijn gemaakt.


Work no 81


detail: Work no 81


"Constructie voor een strijkkwartet"
Ook van papier


Detail 


"Ruimtetijd herinnering"


Prachtig gevouwen vormen van organza



detail  "Gevouwen vormen."


Duizenden stiksels in dit werk!


Draden van gelijke lengte op verschillende afstanden gespannen.


Wolken van metaaldraad: "Tijd


een echte aanrader deze expositie, 


8 opmerkingen:

Aart zei

Interessante expositie, zou ik nog een gaatje in mijn agenda hebben?

Jeanine zei

Echt wel het bezoeken waard.

Groetjes,
Jeanine

Janny de Roo zei

Leuk om weer te mogen bekijken via jouw ogen.....

els zei

Dankjewel voor de prachtige foto's. Zo kan ik, op afstand, ook even meegenieten.

Suus zei

Dank je wel Hannie, ik ga as zaterdag.

Frederika zei

Wauw wat mooi. Kunstig zeg, te bedenken dat het bijna allemaal van papier is gemaakt

Jo Huijsman zei

Ik had mij voorgenomen om de komende tijd wat meer thuis te zijn, maar als ik dit zie, dan denk ik dat ik toch echt naar Tilburg moet gaan.

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende tentoonstelling
Groetjes uit Zweden