maandag 14 september 2015

Nog even Deventer!



De Grote tt. van het Quiltersgilde is voorbij .We hebben kunnen genieten van prachtige quilts workshops ,lezingen enz.. 
Vooral erg leuk, om zoveel bekenden te ontmoeten!

Ik heb geen foto's van de quilts genomen, om niemand tekort te doen.

Ook mijn  thema quilt  "Verhalende Kronkels " mocht  er hangen . Gebaseerd op de verhalen Kronkels van Simon Carmiggelt. Hierboven een detail.


Een bezoeker stelde voor om een foto van me te maken,samen met de quilt.



Wat ook erg fijn was, een afdeling van de bibliotheek was aanwezig waar ik  3 boeken
uitzocht van Jan Beany  .en Jean Littlejohn Erg gemakkelijk zo!
Alleen zelf terugsturen.


Ook wat aankopen ...
Gaas- procionverf -steam a seam- vulling voor het sewline potlood - 
ureum- puffpasta en stevige lutrador.en  angelinafolie.
Onmisbaar natuurlijk al deze materialen!



 En de nieuwe textielagenda.


Waar een afbeelding in is opgenomen van mijn themaquilt "Kringloop" 
Titel "Wie wat bewaart.... "


"

Vooral  ook heel bijzonder was de expositie in de Bergkerk van "Colorminds"
kijk voor veel meer info  even op de blogs van Marjolijn   Nienke  en het 
Ik was zelfs twee keer in Deventer om alles goed te kunnen bekijken, en de leden te ontmoeten.!

Ook dit jaar  weer heel bijzondere werken gezien en bewonderd!
Mijn petje af voor alle medewerkers die deze dagen  tot een succes maakten!

5 opmerkingen:

els zei

Als ik alle enthousiaste reacties zie heb ik duidelijk wat gemist. Gelukkig hoorde ik dat Colorminds ook nog naar Enkhuizen gaat in November. Fijn dat je zo genoten hebt en natuurlijk kon je al die nieuwe aankopen niet missen. Je had er een paar mooie quilts hangen. Leuk dat je er samen met een van die quilts op staat.

Janny de Roo zei

De foto met de quilt is natuurlijk een prachtige herinnering aan de ATT. Heb je weer niet gezien Hannie....(ik was donderdag).

marjolijn zei

Het was heel fijn je ook weer even in het echt te zien Hannie!

Frederika zei

Een prachtige foto Hannie.
Het ziet er inderdaad uit als een super tentoonstelling.

Jo Huijsman zei

Leuk om je nu eindelijk eens in levende lijve te zien.
Prachtige quilt Hannie en de textiel agenda is ook al zo mooi.
Ach, het was een groot feest daar in Deventer.