dinsdag 21 juli 2015

demo's in Leiden

 
 
Tijdens onze tentoonstelling in het Leidse Wevershuis worden er in de weekenden ook demo's gegeven.
 Ikzelf  bijt  8 Augustus de spits af, met tyvek kralen. Hierboven de materialen die ik voorbereidde en meeneem.
 Nog geen voorbeelden op de blog,  die zijn straks te zien tijdens de demo.
 
 
29 Augustus  geef ik een demo papier en lutrador collages.
 
 
Voor deze demo verfde ik lutrador  kleine velletjes geschept papieren, tyvek ,maar ook mouldingmat afdrukken. met pasta,
waarvan ik de voorbeelden laat zien.
 Ook hiervan maakte ik kaarten als voorbeeld .
 
Dan als laatste 12 september
Collages met textiel en papier
 
 
Omdat we niet alle materialen kunnen bewerken in het Wevershuis deed ik dat al thuis.
  Hierboven wat  materialen die bewerkt zijn met vlizofix ,verf,  monoprint' enz.
Enkele collages gaan mee als voorbeeld.
 
 
Iedereen is van harte welkom om te komen kijken naar onze quilts en demo's.
We rekenen op veel bezoekers!
 

12 opmerkingen:

Marlien zei

Mooi!
Ben benieuwd naar het eindresultaat

Ellen zei

goed bezig met de voorbereiding!!! Wil wel stiekem om een hoekje kijken.

ann vanherle zei

Wat een voorbereiding

Janny de Roo zei

Je zit weer niet stil he Hannie. Leuk dat je die demo's gaat geven (met interessant materiaal)

Unknown zei

Wat leuk Hannie, als ik er even tussenuit kan dan kom ik even bij je langs.

Jo Huijsman zei

Wat een leuke en plezierige voorbereidingen. Geweldig dat je de demo's gaat geven en alvast heel veel succes.

Anita zei

Kom zeker even kijken. Leuk hoor om demonstraties te geven

els zei

Wat jammer dat ik dan niet meer in Nederland ben. Zou zeker komen. Iedereen is vast heel enthousiast over je demo's. Geweldige voorbereiding.

Johanna Zweden zei

Veel succes met demo´s, dat ziet er allemaal heel goed uit

en wat een leuke technieken allemaal

Ben ik in Nederland dan kom ik beslist langs, zet het in mijn agenda

Fijn weekeinden liefs joke

Aart zei

Voorbereiding is het halve werk! Ik ben ook al bezig met de voorbereidingen, gebruik wel andere methode dan voor de ATT.

Joke Hardenbol zei

Ziet er spannend uit Hannie. Ik probeer zeker te komen kijken.

mia zei

Och lieve help, wat een werk heb je al gedaan, kan natuurlijk nooit mis gaan. Bijzondere demo's worden het.