maandag 17 februari 2014

De laatste bookpages van de ruil! 6 en 7 !


Alweer rond met mijn bookpages voor de fibermail ruil !  Deze  zevende is verstuurd naar  Gerrie .Ze had geen thema opgegeven, dus heb ik mijn favoriete thema muziek gemaakt, met een bloem als toevoeging. Op een zelfgeverfd lapje kwam een zeefdrukje van muziekinstrumenten, en een  chiffon bloem. Verder versierd met kraaltjes en bewerkte lutrador.


 Op de achterkant natuurlijk ook een zeefdruk  van een celloconcert,  een kaart met de beschrijving en een spreuk.


Hier nog een detail van de chiffon bloem gekipt uit een chiffon.
Hij is inmiddels aangekomen.


Voor Ellen, de zesde pagina. Haar thema is voorjaarsbloemen en kleuren. Nou dat lukt wel met deze tulpen! Op een geverfd  stukje  linnen  maakte ik tulpen van resten zijde en brokaat, die weer bewerkt werden met strass steentjes.Voor de sier nog wat goudgaas en organza.


Ook weer in een zakje op de achterkant een kaart met beschrijving en zeefdrukjes.


Bij dit detail is de verwerking wat beter te zien.
Ook deze is inmiddels aangekomen!
Een super leuke ruil alweer, voor mij de laatste pagina's, en ik ben erg  benieuwd naar mijn laatste werkjes die nog gaan komen?

11 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Hannie het zijn weer pronkstukjes. Maar wat ben je snel. Je hebt nog een bookpage van mij tegoed, maar die is gepland voor maart. Of loop ik achter ? groeten van liesbeth

els zei

Wat heb je er weer iets moois van gemaakt Hannie.
Ze zijn allebei schitterend, maar ik ben helemaal weg van je tulpen.

Jo Huijsman zei

Juweeltjes zijn het geworden.

Anoniem zei

Hannie, ze zijn om te zoenen..vooral die tulpen die ook mijn lievelingsbloemen zijn.
gr bernadette

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende ruil, want een kunstwerkjes
Groetjes vanuit Zweden en een fijn week

joke zei

Mooie pagina's weer. Na de workshop zaterdag heb je ook mooie kralen op op je werkjes te naaien ;-).

Marja. zei

juweeltjes!!! inderdaad!

inge zei

beiden zijn prachtig..je maakt er hen vast heel blij mee ...

Ellen zei

Heel blij mee Hannie ,de bookpage is prachtig geworden,staat hier te pronken .

DEKAKADO zei

Oh oh oh .....wat is dit mooi allemaal. Stuk voor stuk Kunstwerken. Groetjes, Marleen.

christina zei

je laat hier weer helemaal zien waar jij goed in bent.