maandag 21 januari 2013

Nogmaals papier!

 
Een poosje geleden was ik nogal bezig met papier reliëf  en had nog een aantal proefjes over.
Een vriendin wilde ze graag hebben ,en daarom  heb ik ze eerst nog wat bewerkt met stiksels en kralen.

 
Daarna in een Ribbalijstje van het Zweedse warenhuis gezet . Ondertussen hangen ze mooi bij haar in huis.
 
 
 
Het was alweer een hele tijd geleden dat ik ATC's ruilde, maar onlangs kreeg ik een mail  om te ruilen , en dat had tot gevolg dat er meer aanvragen kwamen. Gelukkig heb ik nog een voorraadje in de map zitten.
De drie bovenstaande leuke kaartjes komen uit Breda, van Marielle.
 

 
Deze weer heel andere plaatjes, met borduurtjes  zijn van de ruil met Els uit Olst.

 
En deze met lief haakwerkje, mooie vlinders en diertjes, komen van Diny uit Balk.
Heel gezellig om weer eens ATC's toe te voegen aan mijn verzameling!
Natuurlijk stuurde ik de dames mijn eigen werkjes toe!
 

12 opmerkingen:

Ineke zei

Leuk idee om dat papierrelief in een lijstje te doen. Ik heb er ook nog liggen.

Janny de Roo zei

Er wordt toch altijd gezegd, dat je niks weg mag gooien....dit is er trouwens veel te mooi voor. Kun je altijd weer iemand een plezier mee doen. Ik ben toch altijd zo verbaasd, wat men allemaal op zo'n kleine ATC kwijt kan....

Frederika zei

Mooie kunstwerkjes heb je ontvangen. Je papierrelief ziet er prachtig uit. Zo'n lijstje geeft ook even iets extra's
gr Frederika

Christel Sins-Camp zei

Zo simpel, maar zo mooi!
En hele grappige ATS's!!!

inge zei

heel verschillende ATC´tjes en je reliefpapier is prachtig !

Inge zei

Superleuk, al die ATC-kaartjes en mooi dat reliëf papier.

els zei

Wat zijn die papier reliefs prachtig. De kleine kraaltjes maken het net af. Kan me voorstellen dat je vriendin daar blij mee is Hannie.
Leuke verschillende ATC-kaartjes.

christina zei

Jij wordt nog een bekende kunstenaar als je zo makkelijk verkoopt. En terecht hoor.

Dea zei

Ook met papier maak je heel mooie dingen! En je hebt weer leuke ATC's gekregen voor de verzameling.

Anoniem zei

Goedemorgen vanuit Stockholm
Ja gooi nooit wat weg want je ziet je kan er iets schitterends van maken
groetjes Joke

Nienke zei

Daar wordt je toch helemaal blij van, zoveel liefs en moois!

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Het relief papier blijft leuk, prachtige creaties gemaakt.