woensdag 12 september 2012

Zonnige ruil!

 
Bij de fibermailgroep was het thema afgelopen  maand : "Zon".  Het mooie zonnige weer kwam net op tijd, dus geen probleem om in een kaart te verwerken.
Mijn zon maakte ik op een geverfd lapje met angelinavezels. Een stukje goudbrokaat en verhitte tyvek.
Met wat organza en kraaltjes werd het een "Zonsondergang" .
 Hij is inmiddels aangekomen bij Marja
 
 
Deze lieve zon kreeg ik van Olga . Daar moet je toch wel blij van worden! Zo'n gezellig zonnetje, op een mooie ondergrondstof  gemaakt.
Een leuke aanwinst!
 

7 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Jouw landschapje is werkelijk schitterend, en je hebt een gezellige zon terug gekregen, groeten van liesbeth

Janny de Roo zei

Een heel bijzonder landschapje met zon, evenals die van Olga.
Jammer dat hij deze week niet zo aanwezig is.....!

Frederika zei

Een "schitterende" zon. Echt heel leuk alletwee. Zo leuk om te zien hoe een ieder de opdracht op een heel verschillende wijze verwerkt.
Fijne zonnige dag Frederika

christina zei

Dat zijn weer prachtige zonnen.

Anoniem zei

Mooie zonnetjes twee heel verschillende maar erg mooi.
grt. Riet.

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Prachtige zon, heel mooi geworden.

WandarArt.Stitch zei

Hanna, zijn al je mooie werk, ontzag me deze kaart als eerste, in het algemeen uw werken zijn mooi,
ik van harte begroeten :)