maandag 10 september 2012

Nog eens Deventer! En Elspeet.

 
Omdat op verschillende blogs al van alles was te zien van de Grote tentoonstelling in Deventer laat ik ik hier alleen de Art afdeling zien. Bijzonder mooie en aparte werken!  Maar ook de andere  inzendingen  van de tt  waren erg de moeite waard!  Weer een compliment voor de organisatie.
Erg leuk was het om veel bekenden te zien,en te spreken. En ook eindelijk eens kennis gemaakt met Aart  die het druk had met een demo machinequilten.  Erg gezellig allemaal!
 
 
Hier bekijk ik met Gerhard enkele werken die langs de mijne hingen.  Christina  verraste me met deze foto!
 
 
En deze leuke opname werd gemaakt door de vriendin van Suze, omdat we tot de ontdekking kwamen dat we allebei kleding aanhadden van dezelfde stof! Een digitaal print tricot.
Geinig toch hé!
 
 
In de namiddag ben ik natuurlijk ook in de Latijnse school geweest, waar ook een werk van mij hing, dat ik al eerder liet zien in een vorig bericht, een mooie sfeervolle expositie  van de Biezenmortelgroep. Door Flox den Hartog en anderen van de groep heel fraai ingericht!
 
 
 
Omdat we toch in buurt waren zijn we nog naar Mennorode gereden een congrescentrum in Elspeet,waar de groep Stiqs een grote expositie had. Een expositie die beslist het bezoeken waard is!
Alles bij elkaar een dag met veel leuke momenten!
 
 

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat laat je weer veel zien Hannie,erg mooi,wel een drukke dag voor jullie maar zeer de moeite waard he. grt. Riet.

Ineke zei

Dat was een topdag voor veel van jullie heb ik begrepen.Het valt wel op dat bijna iedereen Artquilts laat zien. Veel van de anderen zullen we straks wel in Quiltnieuws zien.

Christel Sins-Camp zei

Geweldig dat je weer de mensen achter de blogs hebt ontmoet. Wat maken we met z'n allen toch weer veel mooie dingen!

janneke zei

Ik ben je niet tegen gekomen maar heb je quilts uitgebreid bewonderd.
Die zijn in het echt nog mooier!

joke zei

Jullie hebben het maar druk gehad met al die exposities. Leuk dat ze kennelijk zo dicht bij elkaar waren dat je ze alle drie kon bekijken. En door alle foto's kan ik ook even meekijken.

Liesbeth Wessels zei

Leuk dat je de andere tentoonstellingen ook laat zien. Ja alles bij elkaar was heel inspirerend. groeten van liesbeth

nadia zei

Het was inderdaad een geweldige tentoonstelling, zowel in de kerk als in de Latijnse school. Prachtige werken gezien en ook nog genoten van het heerlijke weer, een prima dagje was het zaterdag! Groetjes, Nadia

Suus zei

Nou wat een mooie foto`s Hannie en wat staan we er leuk op hè. En je quilt vond ik in het echt nog mooier.

christina zei

Schitterende foto's Hannie. Je kunt zien dat je hebt genoten.

Anoniem zei

Wat een mooie en leuke foto's Hannie van Deventer en Elspeet, Wat een toeval met de kledij!

Conny