donderdag 16 februari 2012

Album Amicorum 6


Alweer de zesde pagina voor de Amicorum ruil!  Dit keer voor Olga.  Hij hoefde pas 1 maart verstuurd te zijn, maar hij was klaar, dus..  Net als bij het dagboekquiltje een screendruk met puffpasta en zijdevlies met  droogbloemetjes van de hortensia,en wat grasjes. Op een ondergrond van een commerciele stof .


Op de achterkant een spreuk die me wel aansprak,van Franciscus.


En zoals altijd maak ik er van de restjes een ATC bij. Olga heeft hem inmiddels ontvangen

5 opmerkingen:

Ineke zei

Hij is weer subliem!

Christel Sins-Camp zei

Weer een hele mooie amicorum; op naar de volgende!

Inge zei

Wat een mooie amicorum en het ATC-kaartje is net zo mooi. Leuk dat je dat er steeds bij maakt. De spreuk spreekt mij ook aan.

marjolijn zei

ziet er prachtig uit. Ik denkg dat Olga hier heel blij van is geworden.
gr. Marjolijn

Johanna Zweden zei

O wat mooi Hannie

Fijn weekeinden

Hannie ik kom wel elke dag even kijken maar laat nu maar een maal per week een antwoord achter, want ook vandaag zijn de robot letters moeilijk te lezen, en er zijn nu teveel dames die het hebben, erg jammer