woensdag 6 april 2011

Fibermail ruil! "Recycling"en "Boekenleggers"

Voor de maand Maart was het thema bij de fibermailgroep "Recycling" en "Boekenleggers". Ik had ingeschreven voor 2 boekenleggers en de recyclingkaart. Van Tonia uit West Terschelling kreeg ik deze prachtige kaart! Ze verwerkte er o.a zeewier in en stuk vissersnet. Geverfde Tyvek en angelinavezels. Hij is echt mooi!
Van Bernadet kreeg ik de linkerboekenlegger, in patchwork,en de boekenlegger met de Hundertwasserafbeelding rechts, stuurde Willy me!

Allebei heel leuk. Een goede ruil!


Voor de recycling maakte ik de bovenstaande kaart. Ik punchte een stuk van een oud zijden chiffonsjaaltje, en zette er rozetjes van chiffon met een hartje van verhitte inpakfolie, versierd met kraaltjes. Nog wat geverfde plantenstokjes omwikkeld met een lurexdraad. Hij is inmiddels al aangekomen bij Els.


Deze boekenleggers stuurde ik naar Bernadet en Willy. De linker is gemaakt, (hoe kan het anders) van Silky Soft verwerkt met brokaat ,kant en verhit inpakfolie.

De rechtse is van restjes paars -rose stof, en angelinafolie. Allebei nog opgestikt met een mooie draad.

Ook die zijn op hun bestemming!

8 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Wat een gelukkig mens moet jij zijn Hannie, met zoveel mooie dingen om je heen. En als je ze niet "krijgt" dan maak je het "gewoon"zelf. Ik vind die linkse boekenlegger bijzonder mooi, maar ook je kaart hoor...!
groetjes, Janny

nadia zei

Leuk is deze swap hè? De boekenleggers zijn ook heel mooi, zowel de zelfgemaakte als die je ontvangen hebt! Wat hebben we toch een herlijke hobby.....

Margeeth zei

Wat een mooie dingen. Ik vind de recycling kaart die je hebt gemaakt echt prachtig!

christina zei

Ik vind het altijd een plezier om jouw werkjes vergroot te bekijken om te zien hoe mooi je het nu weer in elkaar hebt gezet.

marjolijn zei

Ja, weer echte Hannie juweeltjes! Maar dit was ook echt een leuke swap met geweldig leuke resultaten.

Marja. zei

de linker boekenlegger mocht ik van je ontvangen!! ben er blij mee!

Suus zei

Wat een mooie ontwerpen zie ik voorbij komen. Leuk hè de recycling kaarten.

Anoniem zei

Ik vind de boekenleggers prachtig maar toch was ik niet de gelukkige die hem kreeg, MArja en Willy, maar goed vergissenkan...
Bernadette