maandag 14 februari 2011

Expo Vijfhuizen Nog even!

Net als veel andere quilters en hobbyïsten met mij, was ik gisteren in Vijfhuizen bij de Expo,met mijn gratis toegangskaart van Stof tot Verven! Natuurlijk ben ik als eerste naar de TT van ART for 12 gaan kijken . Echt de moeite waard. Margeeth, lid van de groep is heel gezellig met me langs de mooie en bijzondere werkjes gelopen. Op haar blog zie je er meer van.

Natuurlijk ook veel bekenden ontmoet en heel wat afgekletst! o.a. met Hilde , Sonja, Mariet, Simone en Nadia. Jammer genoeg heb ik Suze gemist! Tussen het kijken door naar de andere mooie exposities van o.a. Mariet Soethout, Supergoof en de quilts uit de Oekraïne en internationale tentoonstelling van Val d'argent, mijn bestelling opgehaald bij Stof tot Verven. Hierboven mijn aankopen: 10 meter poplin ( dat wordt dus weer verven deze week, met de 6 aparte kleuren Procion die ik ook meenam. En wat chenillegaren om te verven. Ook een pot printverf , en 4 prachtige kleuren Aurifil garen. Echt een rijkdom!

En bij dezelfde kraam had Bep van van de fibermailgroep een tasje voor me afgegeven met de basiskleuren Procion,en 2 potten printverf. Ze had ze eens aangeschaft, en niet gebruikt. Zelf stofverven heeft niet haar voorkeur. Nou bij mij komt het uitstekend van pas! Ik ben er blij mee, een heel welkom pakketje! Over enkele dagen komt er wel weer een stapeltje geverfde stof voorbij?

7 opmerkingen:

Suus zei

Leuke bruikbare artikelen, waar je veel mooie lappen mee kunt verven.

marjolijn zei

Heerlijke nieuwe aanwinsten. Je kunt weer vooruit, denk ik.

christina zei

Jij kan weer een tijdje vooruit met al dat verf en de stof. Lekker is dat toch?!

Wat heb je weer een mooie foto bovenaan je pagina staan. Echt een mooi plaatje.

Janny de Roo zei

We zien wel weer wat je ervan gaat "bakken"

Anoniem zei

Gezellig zo'n beurs met al die bekenden en dan de inkopen. Heerlijk. Zelf heb ik ook vanalles gekocht. Dat wordt experimenteren.
Marjo

Anoniem zei

Han, je hebt weer goed ingeslagen en een mooi resutaat boven aan de pagina.

Gr. Tineke

Anoniem zei

Alles weer bekeken Han,er zal wel weer iets moois uitkomen,sukses ermee.grt. Riet.