woensdag 16 september 2009

Alblasser Art-polder parade

Ik loop wat achter met de berichten op m'n blog, maar deze moet er echt nog even bij! Afgelopen Zaterdag waren we in Hoornaar, in de Alblasserwaard, waar een Art -polderparade werd gehouden. We hebben de portretten bewonderd, die de dames van Women4art maakten van markante personen uit de omliggende dorpen. Heel knap gedaan! op de blog van Corinne is het uitgebreid te lezen.

Maar ook hebben we geluisterd naar gedichten , muziek en zang. Beeldhouwwerk bewonderd en nog veel meer. Op bovenstaande foto is Astrid een van de leden van Women4art , bezig bij hun "Kunstkip"caravan. ( Astrid is ook lid van de groep A-texere,waar ik ook lid van ben.) De grote keramiek objecten op de voorgrond, waren al eens te zien op een van hun tentoonstellingen , eerder dit jaar. Het was een zonnige en gezellige dag, in de polder. Complimenten voor al het mooie werk, waar we echt van hebben genoten!

2 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Hoi Hannie,

Iedere keer als ik hier kom kijken en dat is eigenlijk te weinig (tijdgebrek, wie heeft daar geen last van), zie ik zulke prachtige dingen. Ik ben een eenvoudige, traditionele quiltster en vind het zeer bewonderenswaardig wat jij allemaal maakt. Het zijn stuk voor stuk echte kunstwerkjes, die mij vaak vooral aanspreken door het kleurgebruik.
Ook de verhalen die je vertelt, vind ik erg interessant. Deze weblog heeft maar één nadeel, als ik hier eenmaal ben, blijf ik lang en zijn we zo een uur verder. Nee hoor, dat is niet echt een nadeel, ik steek er altijd wel iets van op!
Ik ben trouwens ook altijd erg blij met jouw bezoekjes.
Tot de volgende keer maar weer hè,

groetjes,
Inge

Anoniem zei

Hoi Han,wat is het weer bijzonder wat je allemaal gedaan hebt.
Je weet er ook zoveel van wat je allemaal ziet.Echt heel bijzonder.
Groten Riet.