maandag 8 juni 2009

Jacquard verven en kaart 24




Een poosje geleden had ik nog wat lapjes geverfd. En dan vooral ander materialen. o.a. zijde, jacquard, en tjeeka. een materiaal dat heel mooi verft. Weer te koop bij Stof tot Verven. Maar vooral de jaquard ( van een gekregen jasje) gaf een heel verrassend resultaat. Een combinatie van katoen met rayon. de motieven zijn er heel dik bovenop komen liggen. Dus meteen maar een kaart van gemaakt. met zilverstiksels en steekjes. En heel wat kraaltjes.


Morgen vertek ik naar Essen ( bij Roosendaal) voor de midweek "Surface design "bij Annette Jeukens en Jacqueline de Jong. ( Komt eind van de week wel op mijn blog). heb er wel zin in, om een paar dagen met allerlei nieuwe ? technieken bezig te zijn!

2 opmerkingen:

Margeeth zei

Veel plezier!

Anoniem zei

Hoi Han,ik heb weer alles gezien.
Je schaal is erg mooi en de stofjes
kwamen uit de oven toen ik bij jou was ook mooi.
De beelden waren natuurlijk ook weer prachtig.
Prettige dagen en tot ziens. grt. Riet.