woensdag 16 oktober 2024

collage week 4


Alweer de collage van week 4

De woorden waren gebrande sienna-koud-schrijven-kind

de kleur Sienna vond ik op internet.
Kindjes in de kou
Een kind wat oefent met schrijven,
en teksten.
Een mooie tekst met vulpen,

De kinderen zeggen:
Brrr wat is het koud.

 Ik kreeg het er haast ook koud van!

Niet zo erg goed gelukt, naar mijn zin, maar het lukte niet beter..

En natuurlijk ook even kijken bij de anderen!

   Kitty,  ElizabethJannyJosephine,  Hannie,  FrederiekeGondaToosBettieSimonne

Thea+ IreneFerraraJeanne

Zonder blog:  Ipie. Ingunn  en Anne-Pernille, Karin


 

5 opmerkingen:

Elizabeth zei

Laat ik je collega nu wèl goed gelukt vinden! Haha, wat heb je het leuk bij elkaar gevonden en de kou straalt ervan af...

Janny zei

Een mooi koud plaatje, leuk gevonden!

Bettie zei

Ja ik vind hem ook heel erg leuk juist!

conny's quilts en creaties zei

Hannie wat een prachtige collage heb je weer gemaakt. Leuk hoe je veel oude schrijfsels verwerkt.

De Breimeisjes zei

Deze is ook heel grappig om te bekijken, absoluut goed gelukt!