maandag 3 juli 2023

Van alle proefjes die er nog lagen..en een kleine workshop...


In mijn  krat met onafgewerkte lappen of mooie prints,
lag nog een zijden lap met bedrukte bloemen...

Terwijl ik naar een boek luisterde telkens wat steken gemaakt!
,


Ook lag er nog een stuk gordijnstof, wat ik er goed vond bij passen...
Dus de achterkant, en een extra kussen gemaakt. 
Misschien leuk voor een kadootje!





Twee machine quilt stukken 
die ik ooit als oefening  maakte.. 
werden leuke tasjes , met ritssluiting.


Van deze gemeanderde lap ook een tasje gemaakt, 
 een corsage  als garnering. met wateroplosbaar vlies gemaakt...


de corsage...







Een mini workshop met vriendin Thea , die graag doosjes wilde maken.
Een leeg bonbon doosje als model.


Een gevouwen mini envelopje voorzichtig uit elkaar gehaald, 
om als voorbeeld te dienen.



Een leuk vouwsel!
Ik kreeg er een met de ATC ruil!




Leuke post

Prachtige monoprints die ik kreeg van Conny! 
Heel bruikbaar voor boekjes enz..

We ruilen regelmatig leuke werkjes over en weer!




Mooi fijn bewerkt geschept papier kwam per post van Cobi Bakker 

Ze was bij het Groninger festival geweest,  


Bij de post  ook nog een leuke verassing ,Van Nienke en Suze
uit Groningen...

Een mooie lieve kaart, en een prachtig geverfd lapje


Maar nog meer zomerse post!



deze kaart van Bianca..

Een zomer vol verassingen!

5 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat lief dat je zoveel moois kreeg. Maar aan jou is het ook echt besteed, Hannie.
Je hebt weer hard gewerkt en veel moois gemaakt.

Janny de Roo zei

Wat ben je weer verwend Hanny. Ook je eigen werkjes mogen er zijn hoor.

Joke Hardenbol zei

Je hebt je voorraad cadeautjes weer aardig aangevuld.

Bianca zei

Wat leuk om om zoveel moois zelf te maken en te krijgen!!!

Els Mommers zei

Wat ben je verwend met mooie cadeautjes en post. Je eigen werk mag er echter ook zijn hoor. Geweldig weer!