vrijdag 2 juni 2023

Herinnering en hobby middag met Bianca.


Het dagboekje voor Mei is een herinnering aan onze overleden schoondochter.
Ik schreef het al in een vorig bericht ..
Maar nu nog een keer als dagboekje...
Ze hield van rode bloemen...
Dus haalde ik weer mijn doos met rode resten voor de dag.

Een mooie foto van haar op stof geprint..



Een detail waar goed is te zien hoe de lapjes zijn verwerkt.

Een mooie herinnering ....


Tijdens onze hobby middag maakte ik samen met Bianca een boekje.


Ik maakte het blizzard boekje wat ik al eerder liet zien 
Het middenstukje vouwen was best lastig,
. maar met de hulp van Bianca lukte het prima!



Hier nog een enkele afbeelding.



Bianca maakte de waaier..
 Natuurlijk met het mooie papier van action..





De stokjes werden met paintstick geverfd.



Een fraaie waaier, met nog een kleintje erbij



Op de gouden rondjes kwam   een mooie  tekst.

Die kreeg ik van haar .. Een echte verassing die aan  de
volgende dag aan de  deurknop hing!



Heel leuk gevonden de teksten!

Het was weer een fijne middag!

Onze volgende afspraak werd een museumbezoek....
Daarvan ook een bericht  binnenkort..

3 opmerkingen:

Bianca zei

Een mooi eerbetoon voor uw schoondochter 🌹
De boekjes zijn mooi geworden Hannie! We hebben het gezellig gehad!

miekequilt zei

Wat een mooie kaart voor je schoondochter.
Jullie hebben weer creatief gewerkt. Heerlijk samen aan de slag.

Janny de Roo zei

Fijn, deze doe-middagen samen !