zondag 19 maart 2023

Kom mee naar buiten! Spelen met de natuur


"Spelen met de natuur" het thema voor de Artbooksisters..

Niet gemakkelijk om iets te berdenken, 
tot ik een stapeltje van het tijdschrift  "Brabants landschap "kreeg .

Een vel papier met vezels geverfd en gestempeld..
( Zie boven)


Ik wilde al een poos iets met wc rolletjes doen, 
Fabric paper gemaakt, en 

op  de blog van Marjan zag ik een leuk idee voor een binding..


Alle rolletjes omplakt met de fabric paper en platgestreken. 
Een deel van de rolletjes met het geverfd vezelpapier omplakt en op maat gemaakt.


zo is het geworden...


hier op zijn kant, zodat de afmeting beter is te zien.


De  zag ik op een video filmpje op Marjans blog.
Met henneptouw gemaakt, wat ik eens kreeg.


Gesjabloneerd en gestempeld  kaartenkarton 
Met een leuk kinderliedje wat ik nog kende van vroeger..

"Kom mee naar buiten allemaal!"


Nog eens het boekje.


En zo met de leuke plaatjes uit het tijdschrift erin...


Een aardige klus , maar wel naar mijn zin...

Met dank aan Marjan !

7 opmerkingen:

Bianca zei

Prachtig Hannie!!!

Frederika zei

Wat een superleuk idee

Marlien zei

Erg leuk geworden.

Marjan zei

Wat leuk! Je hebt een prachtig boekje gemaakt, fijn dat ik je kon inspireren (dank is niet nodig hoor 😉)

Janny de Roo zei

Prachtig Hannie, ik had het ook gezien bij Marjan en vond het ook al zo leuk. Wat kun je elkaar inspireren...!

miekequilt zei

En weer ben je er in geslaagd om een mooie uitwerking van een opdracht te maken. Echt een supermooi boekje.
En het liedje ken ik ook. Heb het net even gezongen.

joke zei

Mooi boekje geworden. In mijn online cursus Handgemaakte boeken zit ook een wc rollenboekje, maar dit is weer een heel andere binding. Leuk.