maandag 15 augustus 2022

organza werkjes! en nog meer kaartjes.




Onze  doemiddag met Bianca stond in het teken van Organza en borduren!
en is al weer enkele weken geleden..


Op internet vond Bianca een erg leuke tutorial.




Leuk om eens te proberen.


Mijn eerste opzet... opgetekend , uit de hand, soms overtrekken met carbon.

Heel wat opzetjes maakten we, die we ook weer thuis afmaakten 


Een ontwerp van Bianca


Hier liet ze zien wat kleur een groot verschil maakt !


Deze is het geworden..


Nog een fraaie vogel!
Wegens omstandigheden had ze weinig tijd, 
Maar er komen binnenkort nog meer kaarten van haar!



Mijn probeersels..
Met organzarondjes  en borduursteken.. 


Hier een hele ander benadering. alleen met borduur.


Een leuke vogel die ik eens vond .met machinaal borduur en potlood.
een stukje geverfde zijde eronder.


Nog een keer met geknipte rondjes!
 een cadeautje!


Deze met een stukje geverfde stof eronder. 
Verder  organza en stikwerk .


Leuke middag!


Ook kreeg ik bezoek van Coby een vriendin uit Zierikzee.
Heel gezellig altijd om ideetjes uit te wisselen.

Dit keer bracht ze vlinderservetten mee ,
voorbeelden ,en een stapel voorgesneden kaartjes . 
zie hierboven!



Daarmee heb ik de afgelopen dagen een aantal kaartjes gemaakt, 
 met toevoeging van andere dingetjes.

Altijd fijn om zo elkaar wat leuks te laten zien , en te proberen!
Ik heb haar wat wegwijs gemaakt met de organza kaarten...

Was weer een gezellige middag.

 

6 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat is het toch fijn om zo’n leuke hobby te hebben hè. En dan ook nog eens samen met vriendinnen. Hartstikke inspirerend, ook voor ons.

Janny de Roo zei

Ik kijk mijn ogen weer uit....! Gezellige middagen hebben jullie samen.

Marlien zei

Allebei zulke fraaie eindresultaten.

Bianca zei

Het is super leuk om met organza te werken. Er komen zeker nog meer kaarten.
Wat zijn de kaarten met de vlinders mooi!
Het is super om zulke gezellige middagen samen te hebben!!!

joke zei

Weer mooie resultaten. Leuk he zo samen knutselen.

mia zei

Vraag wat is de mooiste creatie, geen idee ik vind ze allemaal prachtig. Mooie samenwerking tussen jullie beiden.