dinsdag 28 juni 2022

Dagboekje juni , 2 jasjes gemaakt, en wandeling door ons park


Voor het dagboekje van Juni koos ik voor de dag van de architectuur..

17 juni Eindhoven koos voor de groene kant van de stad.
Letterlijk en figuurlijk.
Bij de nieuwbouw wordt erg gelet of er veel groen bij komt,
 en voor de gebouwen wordt de laatste jaren vaak gekozen ,
om oude gebouwen te renoveren.
Zoals op Strijp S.  de oude fabrieken van Philips.

Een giga project, waar vooral voor mij de machinekamer , het ketelhuis uitspringt. 

Ik tekende van een krantenfoto een impressie.



Een detail .
Op een geverfd lapje en ingekleurd met derwent potloden..



 van de lappen die ik laatst kocht, maakte ik maar weer jasjes.
Altijd fijn om te dragen.
Hier bleef een sjaal over!


Wat meer zomers met een korte mouw.
De stof is tricot, strijkvrij en goed wasbaar.



Met dit mooie weer maken we regelmatig een wandeling hier in het park,
 langs de Groote Beek


 ziet er prachtig uit na de regen!

De ganzen en eenden lieten zich even niet zien....


5 opmerkingen:

els zei

Mooi dagboekje weer. Erg leuk met de tekst erin en de perspectief lijnen. Prachtige jasjes ook. Je blijft een bezige bij. Gelukkig dat het er ook regelmatig van komt om van het groen te genieten.

miekequilt zei

Wat een mooie jasjes. Heerlijk om zo handig te zijn en zo creatief. Het dagboekje is prachtig geworden.
En jullie hebben een mooie park in de buurt, daar zal het wat koeler zijn dan in de tuin, dus heerlijk om te wandelen.

Janny de Roo zei

Wat leuk dat je nog steeds je eigen kleding maakt. Ik heb het vroeger ook heel lang gedaan en met name voor de kinderen, maar die energie is al lang verdwenen. Ook je dagboekje is mooi geworden. Dat er ook nog tijd over blijft voor wandelingen.....super !

Bianca zei

Wat fijn dat de jasjes al gemaakt zijn! Erg mooi!
Heerlijk om te wandelen in het park!

Joke Hardenbol zei

Wat een prachtig jasje van zijde.