zondag 25 juli 2021

werk afgemaakt en een dagboekje voor Juli


Een zomer geleden maakte ik met Bianca een aantal blad prints
op stof ( buiten)
Geborduurd , maar toen bleven ze in de kast liggen....
Nu dus eindelijk verwerkt tot een boekje.


Met kralen aan elkaar gezet.

Maar eerst als kaart verwerkt met een zigzagsteek.


Telkens twee tegen elkaar


een andere kant..




nog meer variatie.



en deze...




Nog wat losse afbeeldingen 


Ik heb geprobeerd om veel variatie in de composities te leggen ,
alvorens te printen..


Ook het borduren is telkens anders.


Weer een leuk cadeau voor een jarige?




Deze zomer alweer veel detective serie op TV
 Ik neem ze op en kan kijken wanneer ik wil.
Soms zijn het herhalingen, maar dat is niet erg!
Ik maakte er een dagboekje van .
Natuurlijk met het logo van de KRO


Geverfde stof met organza logo.
Revolver van zilver lurex en 
vingerafdruk sjabloon.
met een rest stof de voetafdrukken en loupe.

Leuk om te maken, en een zomer lang plezier met kijken!

7 opmerkingen:

Marlien zei

Het verbaast me altijd weer hoeveel er uit jouw handen komt.
En altijd weer anders en mooi.

miekequilt zei

Wat een mooi boekje is het geworden. Heel leuk zoals je altijd toch alles verwerkt en afmaakt.
En hier staan de detectives ook regelmatig asn. Heerlijk.

Janny de Roo zei

Mmmmmm.....hou niet van detectives...maar wel van je prints....leuk dat boekje!

Bianca zei

Een super boekje is het worden!
Een hele leuke thema voor de dagboek!

miekequilt zei

Ik wilde nog even zeggen dat ik je beginfoto erg mooi vind.

kunamola zei

Wat een leuk dagboek quiltje n.a.v. de zomer detectives. Op je boekje raak ik helemaal verliefd. Ik kan me voorstellen dat je er naar kunt blijven kijken. Geweldig.

Marjan zei

Hier word ik even stil van hoor, wow wat MOOI!!!!

Fijn dat je een link naar het vorige blogje hebt geplaatst, nu kon ik me beter voorstellen hoe jullie destijds zijn begonnen.
Het borduurwerk heeft de prints een schitterende extra dimensie gegeven waardoor ieder lapje op zich al een kunstwerkje is geworden.
Heb je iets stevigs (karton of zo) tussen de werkjes gedaan?
Wat heb je ze mooi gelijk van formaat gekregen en ze zijn schitterend met de kraaltjes aan elkaar verbonden.
Echt, ik vind het héél mooi!!