maandag 3 augustus 2020

van alles wat ik nog wilde doen...



Met dit mooie weer papierscheppen. 
Een leuke bezigheid om mijn voorraadje papier weer aan te vullen!




50 lapjes met vellen aan de lijn!



Sommige met brusho bewerkt in de nog natte pulp..
Een fijne stapel ligt weer klaar!




Nog een map gemaakt met de stofjes die over waren, 
 Een vrije bewerking naar de manier van 
Melody Johnson 


De achterkant ...







Van de mooie behangstalen uit mijn papier  doos  kaarten gemaakt !




Met vriendin Thea die ook altijd  in is voor een creatieve middag! 
Van alles wat is te gebruiken!


 
Met geverfd geschept papier , tyvek en kraal van lutrador..




Met fraai behang , wat gaas en tyvek...




Ook deze van een mooie behang  staal ,
 met kraal van papier tyvek  en gaas.
Tussen de bedrijven door toch nog het een en ander kunnen doen!
 en weer een fijne voorraad!


5 opmerkingen:

joke zei

Mooie kaarten weer, daar moet je toch voorraden van hebben?

Bianca zei

De kaarten en map zijn prachtig!
Ik ben benieuwd wat voor moois u gaat maken met het geschept papier.
Het papier is bijzonder mooi met de kleuren!

Marlien zei

Oh ook zoiets wat nog op mijn lange lijst staat.
Een paar jaar geleden al een schepraampje op de op getikt.

els zei

Wat een creativiteit weer. Heerlijk zo’n nieuwe voorraad geschept papier en je boekomslagen zijn prachtig, En dan ook nog zoveel kaart juweeltjes. Petje af!

miekequilt zei

Wat een mooie boekomslag. Ik had nog nooit van deze Melody gehoord, wat een mooie dingen maakt ze. Wat een leuke kaarten van behangstalen heb je gemaakt. Kortom weer één en al creativiteit.