maandag 3 februari 2020

dagboekje februari en tekeningen



5 jaar geleden volgde ik tijdens het textielfestival ,
 in de Pieterskerk een miniworkshop kranten papier spinnen!
Erg leuk en niet moeilijk om te doen.
 ik zette mijn probeersels in een passe-partout.
 daar bleef het bij....



  Nu weer tegengekomen en besloot om er een dagboekje van te maken, 
om het transparant te houden, zette ik er ( na lang zoeken en proberen)
 een stukje moerbeiboom bast tegen , dat  bleef mooi transparant .



Om het netjes af te werken de randen met monoprint papier beplakt.
Ringetjes eraan en klaar! 




Zoals ik al eens schreef gaat mijn man 3 dagdelen in de week 
naar de dagactiviteiten, in de Eerdbrand , een verpleeghuis.

Hij heeft altijd goed kunnen tekenen dus hier kozen we ook een dagje tekenen.
 hierboven  als eerste een potloodtekening.


Hij heeft een grote voorkeur voor oude  zeilschepen.
dus ook hier , maar dan met krijt.


En de watermolen hier in de buurt.

 Hij heeft er veel plezier in , en ik ook, dus laat ik ze toch even zien hier!
 en zet ze telkens  in een lijst ,tot de volgende over enkele weken komt?

8 opmerkingen:

Bianca zei

De tekeningen zijn prachtig!
Wat knap!!!

Marlien zei

Je man heeft al net zoveel talent als jij.

Anoniem zei

Wat een mooie tekeningen maakt Gerhard .

Wist niet dat hij dat zo goed kon.

Super !!

Groetjes Wies X

els zei

Mooi dagboekje geworden en wat zijn jullie een talentvol stel samen. Geweldig!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Wat leuk om nu ook werk van je man te zien. Fijn dat hij ook zo bezig kan zijn en er duidelijk van geniet.

joke zei

Fijn dat hij iets heeft waar hij van geniet en jij van het resultaat.

Janny de Roo zei

Prachtige tekeningen van je man Hannie. Zijn talent komt weer bovendrijven. Met een wissellijst heb je iedere keer weer iets anders om naar te kijken.

Unknown zei

As stated by Stanford Medical, It is indeed the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh 42 pounds lighter than us.

(And actually, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING related to "HOW" they eat.)

P.S, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

Tap this link to find out if this quick test can help you decipher your true weight loss possibilities