donderdag 12 december 2019

Kerstmarkt in de Eerdbrand


In het verpleeghuis waar mijn man enkele dagen naar de dag activiteiten gaat
wordt Zaterdag een kerstmarkt gehouden .. en ik werd gevraagd om mee te doen met mijn textielspulletjes.
Hier staat alles ingepakt klaar om me te nemen. 



 om nog wat extra spulletjes te tonen, maakt ik nog 3 map omslagen.
Met zeefdruk en puffpasta

 de achterkant...


 ze kregen allemaal wat extra's met goud transferfolie


  ook hier weer een mooie achterkant 
de lap was net te klein, dus een stuk eraan gezet!


deze kreeg een mooie bladvorm met met goud transfer.



 en ook een keurige achterkant.
Alle (breakdown) lappen lagen nog in mijn voorraad!



Nog snel twee fotomapjes bekleed met een fotoprint en zeefdruk



Deze twee mapjes  met vintage afbeeldingen waren nog over van een andere markt.  vorig jaar.


natuurlijk ook miniagenda's voor 2020!


 en deze nog . Met sjablonen van insecten met puffpasta.


  Een aantal klein notitieboekjes 


doen het altijd wel  goed met breakdown stof en bladprint.
 De stoffen zijn allemaal uit de voorraad dus snel klaar!

 en natuurlijk gaan er ook andere spulletjes mee die ik nog had liggen!

 Hoe de markt verloopt horen jullie nog bij een volgend bericht!  

3 opmerkingen:

miekequilt zei

Hopelijk ga je met een lege(re) tas naar huis.

Marlien zei

Hoop dat goed verkocht hebt.
Ik zie weer zoveel moois.
Bij het verzorgingshuis bij mij om de hoek was ook al een kerstmarkt.
Wil daar in toekomst toch ook eens naar toe werken.
Maar mijn levennis zo vol geworden dat ik er niet aan toe kom.

Janny de Roo zei

Prachtige kadootjes voor de Kerst, fijn dat je ook betrokken wordt bij dergelijke aangelegenheden in het verpleeghuis, dat tilt de kwaliteit ervan omhoog en voor jou weer veel voldoening.