donderdag 24 oktober 2019

breakdown print voorbereiden! en paper passion



Afgelopen weekend een aantal ramen voorbereid voor breakdown print.
 Ik heb een rol mooie witte tricot liggen die ik jaren geleden kreeg.
Het voelt als katoen, dus hoop ik dat het inderdaad zo is! 
Ik wilde er breakdown lappen van maken voor een jasje !


De ramen zijn gedroogd en staan klaar ! Morgen verder!





Ook vorige week ,mocht ik mee met Bianca naar de PaperPassion in Tilburg .
Een grote papier manifestatie 
                                            maar vooral op het gebied van Scrapbooks.
                            Niet helemaal iets voor ons, maar ...
                         Veel leuke dingen gezien en natuurlijk het nodige gekocht!

                         Mooie sjablonen. glitterlijm,enveloppen, papierknip kunst , ornamentjes enz.

                                                       Alles natuurlijk  nodig, en heel bruikbaar!

                         


Vooral super, een soort metallic waterverf , die ik zeker ga uitproberen!

Maar dat is voor een volgend blogbericht!



6 opmerkingen:

Bianca zei

Het was een zeer geslaagde dag Hannie!
Mooi ramen!!!

mia zei

Natuurlijk maak jij even breakdown ramen, jouw energie kent geen grenzen. Ik hoop dat het lukt met de tricot lijkt me best lastig om te bedrukken.

els zei

Je maakt me wel erg nieuwsgierig met al die mooie plannen en materialen. Ben erg benieuwd naar je jasje van de breakdown tricot lappen. Heerlijk zo'n dagje van alles bekijken en kunnen shoppen.

Janny de Roo zei

...en natuurlijk hebben we al die zaken nodig.....haha, moeilijk om het voorbij te lopen toch..? Je ramen zien er mooi uit.

miekequilt zei

Wat spannend om zo een jasje te gaan maken. Ik hoop dat het gaat lukken, maar jou kennende heb je je goed voorbereid en gaat het lukken.
Goede aankopen gedaan!!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Altijd leuk om te zien wat anderen doen. Op de papier tentoonstelling in Coda was mooi werk met naaimachine gestikt papier te zien.]