zondag 8 september 2019

De laatste schetsen, lappen uit de pot, en een geurige kaart!


Zo snel als 40 dagen kunnen gaan! 
Alweer de laatste 8 schetsen  van Bianca.
Niet helemaal in de juiste volgorde!


dag 33  galerij
 dag 34 kan altijd...
dag 35  handen.
dag 36 zomer 
dag 37 hobby
dag 38 lijntekening
39 laat groeien
dag 40 vakantie herinnering


Bianca heeft  van de schetsen  een mooi geheel gemaakt,
en  met een  omslag van stof  afgewerkt.
Leuk om zo te bewaren!



Ik liep wat achter, met de schetsen, maar toch alles afgewerkt intussen...


Voor mijn tekeningen had ik nog een  gebonden boekje 
met geschept papier.
Ooit gekocht in de uitverkoop.
Kwam nu uitstekend van pas!


Fijn papier om op te tekenen!

Samen maar toch ieder voor zich hebben we deze 40 dagen schetsen 
met veel plezier gemaakt!
 Leuk om te zien hoe we ieder de thema's
 hebben omgezet in tekeningen!



Ook stond er nog een pot met parfait verf lappen,
samen met zijdecocons
 die ik heb gespoeld en gestreken....


En tot slot nog een erg leuke geurige kaart van Mieke .
Ze stuurde hem met een takje van de Ermelose  heide waar ze verbleef.
Dankje wel!

6 opmerkingen:

miekequilt zei

Graag gedaan, Hannie. Maar het is de Ermelosche hei.
Jullie boekjes zijn juweeltjes!

Bianca zei

Hard gewerkt! Mooi gemaakt.

mia zei

Lieve Hannie en Bianca wat een prachtige boeken hebben jullie gemaakt.

Marlien zei

Mijn reacties hier worden oersaai, want ik blijf in herhaling vallen: mooooi!

Jo Huijsman zei

Wat een prachtige resultaten, bijzonder Hannie hoe je door blijft gaan met het creëren

els zei

Ik ben het met alle vorige reacties eens. Er valt niets anders te zeggen dan weer :PRACHTIG. Wat een mooie boekjes zijn het geworden en wat heerlijk dat op deze manier je schetsen bewaard blijven. Ben ook erg benieuwd war je mooie lappen weer toe gaan leiden.