maandag 26 augustus 2019

nog meer schetsen en kaarten van monoprints


De volgende 12 schetsen alweer!

Bovenstaande van Bianca

Dag 13  stilleven
Dag 14  lucht en wolken
Dag 15 landschap
Dag 16 bewegende mensen
Dag  17 vreemd wezen
Dag 18 insect
Dag  19  onmisbaar (in de keuken)
Dag 20 huizen
Dag  21 flower power
Dag 22 op het water
Dag 23 in het water
Dag 24 start vanuit een vlek.

De volgorde kreeg ik niet precies in de collage.
maar het leek me best duidelijk zo.



Ook die van mij zitten wat door elkaar...



Nog een ochtend hobbyen met een vriendin...


Op enkele monoprints die ik laatst maakte , en nog in de kast lagen,
maakte ik stiksels.
 Vriendin Thea  borduurde er voor haarzelf er kraaltjes op .


Ook deze werden bewerkt.


Hier zijn de stiksels en de kraaltjes wat beter te zien,


 Zoals bij deze. We hebben ze op mooi bijpassend  papier gezet.

 Alweer wat weggewerkt uit de voorraad krat!

7 opmerkingen:

miekequilt zei

De schetsen zijn enig. Echt een leuk project om samen te doen. En ik vind je kaarten weer prachtig.

Janny de Roo zei

...en dan zeg je ook nog dat je niet kan tekenen.......op papier misschien iets minder, maar op stof als één der besten met de naaimachine.....

mia zei

Weer een bijzondere collectie kaarten, en jullie 40 dagentekeningen zien er goed uit zelf zou ik de rust en de tijd er voor niet hebben.

Bianca zei

De kaarten zijn prachtig!
De teken opdrachten zijn voor mij echt een goede leerschool. Ik kan me niet herinneren wanneer ik zoveel getekend heb.
Het is een echte uitdaging, maar ontzettend leuk om te doen!

joke zei

Jij ziet zelfs kans om van oude restjes nog iets moois te maken.

els zei

Die voorraad krat lijkt onuitputtelijk en levert steeds weer de mooiste dingen op.
Ook jullie tekeningen zijn leuk en je ziet het plezier van het maken er aan af.

Marlien zei

Moooooi!!!
( Ik weet bij jou nooit wat anders te zeggen)