maandag 29 april 2019

dagboekjes April en Maart



Voor het dagboekje van  April vond ik inspiratie bij de expositie 
in het van Gogh museum van David Hockney
Een zeer kleurrijke tentoonstelling , met grote en kleine werken,
 over de natuur van zijn geboortestreek Yorkshire.

Hij is op zijn beurt ook weer geïnspireerd
 door van Gogh o.a. het kleurgebruik en schilderstijl.

Op een stuk voorbewerkt canvas schilderde ik uit de vrije hand ,
met kwast en sponsje,
 een afbeelding geïnspireerd op zijn werken.
Natuurlijk met een eigen twist van zeefdruk en borduurwerk!



Een detail waarop het schilderwerk en borduur wat beter is te zien.
Een gezellig werkje om buiten te doen tijdens de mooie paasdagen!



Voor Maart had ik dit dagboekje nog niet laten zien .
 Na een half jaar afzien en moeilijk lopen met een ontstoken teen ,
kwam deze tekst die ik zag bij de podotherapeut goed van pas .
 Met zijn hulp , en speciale inlegzolen  kan ik nu weer  goed lopen!

 De tekst printte ik op een geverfd lapje, de voetjes zijn ingestikt .
 Het geheel met veel steken en stempels versierd...

18 opmerkingen:

Marlien zei

Ik weet bij jou alweer niets anders te zeggen dan: mooooooi!

miekequilt zei

Zoals altijd weer een prachtig werk.

els zei

Al van diverse mensen heel enthousiaste berichten gehoord over de tentoonstelling van David Hockney, maar jij hebt er wel een hele mooie draai aangegeven. Wat een prachtig quiltje Een echt kunstwerk.. Je Maart quiltje is een mooie herinnering aan een vervelende periode. Fijn dat het probleem inmiddels is opgelost en je letterlijk weer uit de voeten kunt.

Janice Aliena zei

Mijn dank aan deze geweldige man (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) via e-mailcommunicatie was in staat om mijn doorbraak in het leven en in het gezin te bevorderen. Ik ben een goede man die zo veel van mijn vrouw houdt, ik ben 10 jaar getrouwd en ik werk hard. Ik heb het gevoel dat ik mijn vrouw teleurgesteld heb omdat ik geen tijd met mijn kind en vrouw heb doorgebracht, want van mijn baan ben ik zelfstandig ondernemer, we zijn uit elkaar gedreven dus nu wil ze scheiding en al mijn geld heb ik nu niemand. Mijn moeder kreeg een beroerte 4 jaar geleden en na lange tijd in een huis dat ze stierf, kreeg mijn vader 2 jaar geleden kanker en stierf. Nu heb ik besloten om verder te gaan met mijn leven naar een ander land waar ik me nog nooit zo alleen en beschaamd voelde over mijn mislukte huwelijk. Ik ben een goed persoon, ik hou van mijn zoon, maar het is hartverscheurend om hem te verlaten omdat de moeder de voogdij neemt, maar ik moet weggaan naar de bladzijde omdraaien, hij is de enige reden dat ik een dag wakker word. Dus ik zocht naar een oplossing om mijn ex-vrouw terug te brengen naar huis, omdat ik wil dat mijn zoon opgroeit met zowel zijn vader als mijn vrouw als zijn moeder als een gelukkig gezin , mijn vriend die we samen hebben geadviseerd om contact op te nemen met een liefdespreukgieter genaamd Dr. Oduduwa, hij gaf mij de c ontact adres om te communiceren met de liefdes magische spreukgieter om mijn ex liefde terug te brengen, ik heb contact gemaakt met de spellcaster, ik geloof dat dingen voor mijn best zullen werken omdat ik een positief motief heb, Dr.Oduduwa reageerde op mijn e-mailbericht en hij verzekerde me hij zal me helpen om mijn vrouw terug te brengen binnen zeven dagen, hij heeft me geïnstrueerd wat nodig is om te geven, en ik deed alles wat hij zei, een paar dagen later kreeg ik een telefoontje van mijn vrouw, ze huilde en verontschuldigde zich dat ze zo medelijden heeft voor het verlaten van mij en onze zoon Felix, smeekte ze me haar terug te nemen en ze is klaar om goed voor ons kind te zorgen en goed voor het huis te zorgen, ik ben erg blij vandaag dat mijn vrouw nu thuis is met mij en onze zoon.
Dank aan Dr. Oduduwa voor zijn liefdeswaankracht op het werk. ik beveel hem ten zeerste aan voor iedereen die verloren liefde vandaag wil herstellen. (dr.oduduwaspellcaster @ gmail. com)
Ik wens jullie allemaal veel succes en ik hoop dat dit iemand kan helpen om sterk te zijn. Onthoud dat morgen een nieuwe dag is waarop de toekomst voor jou is. Ik beloofde Oduduwa mijn getuigenverklaringen te delen met iedereen online en met vrienden om me heen om snel en dringend een oplossing te vinden voor elke liefdescrisis.
Opmerking: ikzelf was een zeer vastberaden en wanhopig onzekere instant oplossing, het werkt beter en sneller, want alleen de wanhopigen die dringend hun liefdesrelatie willen herstellen, kunnen contact opnemen met Dr.oduduwa hebben dringende hulp bij het oplossen van de volgende levensproblemen; ...
* Magic spell-gedeelte naar WIN GAMES (lotto win-spel)
* Spell om echtscheidingsprocedures te beëindigen
* Spell charm om van je liefdespartner te scheiden
* Love spell charm om nieuwe liefde aan te trekken
* Love Spells Win-Back Ex-liefhebber
- Traditionele wortels en kruiden helen Bloed Kankerziekten, genezen van hoge bloeddruk en andere lichaamspijnen.
WhatsApp .: + 79268011965

Unknown zei

Mijn naam is Bernada Gaspar. Uit respect voor u en uw spreuken moet ik dit getuigenis aan iedereen kenbaar maken. Ik ben naar andere spell casters geweest zonder enig resultaat te zien, het enige wat ze wilden was na mijn geld. Ik wou alleen dat ik eerder naar je toe kwam, ik kreeg het beste van je. Mijn ex-man was een jaar weg en ik ging overal en andere spell casters om hulp, maar geen resultaat totdat mijn vriend me aan Dr. Isikolo introduceerde. Nadat de Love Spell klaar was, kreeg ik eindelijk een telefoontje van hem in minder dan 48 uur. Zijn betoveringen deden wonderen en mijn man is terug met liefde. Het was als een wonder! Hij kwam plotseling terug met bloemen en zei dat ik hem moest geven, ik was echt verbijsterd en geschokt toen mijn man neerknielde en smeekte om vergeving en dat ik hem terug zou accepteren. Ik heb echt een tekort aan woorden en ben blij, je bent een God die naar mij en mijn hele familie is gezonden .. En nu ben ik weer een vrolijke vrouw. Heel erg bedankt Dr. Isikolo. Neem voor iedereen die op zoek is naar een echte spell caster contact op met Dr.Isikolo via isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook Whatsapp op +2348133261196

Unknown zei

IK HEB MIJN ex-partner TERUG EN DR ISIKOLO Maakte HET MOGELIJK
Veel mensen hebben artikelen geschreven over hoe ze werden geholpen door een spell spellster, maar ik ben deze geweldige spellcaster zeer dankbaar die mijn ex-man bij me terugbracht. Deze getuigenis is een waargebeurd verhaal en mijn naam is Monika Simun. Toen ik in contact kwam met deze man, werd ook een getuigenis over hem geschreven en ik ben ook veel getuigenissen tegengekomen over hoe hij anderen met hun leven heeft geholpen. Teruggaan met een ex is een van de meest innerlijke gevoelens die veel mensen graag zouden willen ervaren, vooral omdat die herinneringen met onze ex altijd onze geest vertroebelen wanneer iemand anders sommige dingen doet die onze ex vroeger deed. Ik was bijna 6 jaar een alleenstaande ouder en hoewel mijn ex-man ver weg was van mijn kinderen, wens ik nog steeds dat hij op een dag naar mij terugkeert. Deze spell arts die ik tegenkwam, bekend als DR ISIKOLO, heeft me geholpen met mijn wensen en ik ben blij te kunnen zeggen dat ik terug ben met mijn ex-man en ik ben erg blij om de getuigenis met iedereen te delen, zodat ook zij deze geweldige arts kunnen ontmoeten en hun problemen. Ik weet niet wat anderen misschien denken over het terugkrijgen van hun ex in hun leven, maar ik weet altijd dat er een verhulde zegen is met slechts een enkele re-connectie met een ex. Als je terug wilt komen met je ex, neem dan contact op met deze geweldige spell caster op zijn Whatsapp +2348133261196 of e-mail isikolosolutionhome@gmail.com en deel ook een geweldige getuigenis net als ik.

Unknown zei

Ik ben zo blij om dit fantastische getuigenis van mij te delen. Mijn leven is volledig veranderd in 48 uur. Ik kan mezelf in de spiegel zien en glimlachen. Ik heb voor het eerst sinds jaren vertrouwen in mezelf en mijn vaardigheden. Ik heb mijn vriend terug in mijn leven met de hulp van Dr. Isikolo. Hij zei sorry 48 uur nadat de betovering was gemaakt. Hij zei dat hij zich realiseerde dat hij nooit echt uit elkaar wilde gaan, hij kon niet omgaan met emotionele bagage die ik altijd bij me had. Hij zei dat hij dacht dat hij de negatieve invloed op mijn leven had en vond het het beste om te vertrekken. Hij zei dat het moeilijk was dat ik altijd over het verleden bleef praten. We hebben elkaar allebei vergeven. Ik heb eindelijk geld in mijn zak dat eindelijk van mij is. (Mijn compensatiecontrole is doorgekomen. Ik kreeg te horen dat het maanden weg was. Ik ben het levende bewijs van wat Dr. Isikolo kan doen. Ik bedank Dr. Isikolo hartelijk voor het prachtige dat je in mijn relatie hebt gedaan. Ik ben nu zo blij. Met je hulp, we waren allebei in staat om de waarheid te zien en met elkaar te praten. Ik had nooit gedacht dat een spreuk een paar kon helpen voordat ik heel blij contact met je heb opgenomen en dit allemaal heb laten gebeuren. Iedereen met een relatieprobleem kan contact opnemen met Dr. Isikolo via e-mail isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook Whatsapp op +2348133261196

Marlien zei

Als je de spam laat staan dan blijven ze doorgaan

Unknown zei

Wil je je ex terugbrengen? Ik deed het met Dr. Isikolo en mijn ex kwam bij me terug in 2 dagen nadat hij me vertelde dat de betovering is uitgesproken. Ik wil dat iedereen mijn getuigenis leest en gelooft in een spreukspeler zoals Dr. Isikolo. Ik ben Allesio Jese. Mijn ex-vriendin heeft het uitgemaakt omdat ik drink en rook en ze hield niet van jongens die dat soort dingen deden. Op een avond terwijl ik samen met mijn vrienden een paar uitstapjes in de lucht had met sterke drank, mijn vriendin bagde in de kamer en niet alleen zag dat ik rookte, maar ik was met een ander meisje en dat maakte haar erg boos en ze vertrok en sinds die dag heb ik nooit zag haar weer totdat ik na ongeveer 3 maanden later contact opnam met Dr. Isikolo en ze beantwoordde zelfs mijn telefoontjes niet meer. Ik ben erg blij nu Dr. Isikolo haar bij me terugbracht. Toen ik contact opnam met deze spell caster, had ik weinig geloof dat mijn ex terug zou komen na wat ik deed, maar dr. Isikolo gaf me geloof en nu ben ik blij dat mijn meisje terug is bij mij. Ik wil dat iedereen in deze spell-caster gelooft en contact op met Hallo e-mail voor hulp via isikolosolutionhome@gmail.com of Whatsapp hem op +2348133261196

Unknown zei

Ik ben Helena Leon uit Servië, mijn man en ik zijn al meer dan 10 jaar getrouwd. We ontmoetten elkaar toen ik 20 was en hij 24 was. We hebben emotioneel veel meegemaakt samen. Er waren verschillende ENORME gevechten en pijnlijke situaties in ons huwelijk, maar we leken altijd sterker aan de andere kant te komen. Uit het niets sprak mijn man een echtscheidingsgesprek over mij, ik was blind-zijdig! Ik zag het niet aankomen, ik herkende de tekens niet. Hij stopte met het dragen van zijn trouwring en ik dacht er niets aan. Hij vindt me niet langer seksueel aantrekkelijk. Ik kon het niet helpen, maar ik moest altijd huilen omdat ik enorm gewond was. Ik was helemaal depressief totdat ik de Dr. ISIKOLO de spell caster uit Afrika vond waar iedereen het online over had en ik nam contact met hem op voor een Love spell. Tijdens ons gesprek verzekerde hij me dat hij mijn man in minder dan 48 uur van zijn betovering zou terugbrengen. Het leek mij onmogelijk. Je gelooft niet dat mijn man onmiddellijk na 48 uur belde en smeekte dat ik alles zou vergeten wat hij over de scheiding zei. Ik was helemaal verbaasd! Er is zoveel liefde in mijn familie sinds ik zijn spreuken gebruikte. Hij is geweldig en zijn spreuken werken zo snel. Nu houdt mijn man veel meer van me dan voorheen. Je kunt ook contact met hem opnemen als je problemen hebt met je huwelijk of relatie. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook Whatsapp op +2348133261196

Unknown zei

DANK Dr. Isikolo VOOR HET HERSTELLEN VAN MIJN GELUK EN MIJN FAMILIE SAMEN. WHATSAPP / CALL +2348133261196.
Hallo, ik ben Rosa Antoine. Nadat ik jarenlang in een vakbond met mijn man was geweest, was hij beledigend en vernietigde hij de liefde die we deelden en verliet hij mij. Ik deed al het mogelijke om hem terug te krijgen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug omdat ik van hem hield. dus ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik contact moest opnemen met een spreukspeler die haar hielp een spreuk uit te spreken die haar zwanger maakte en haar man terugbracht. Ik had geen andere keuze dan het te proberen. Ik stuurde de spell caster dr. Isikolo op whatsapp en hij verzekerde me dat er geen probleem was en dat alles goed zal komen. Hij vertelde me alles wat nodig was wat ik presenteerde en dus betoverde hij me en verrassend na 48 uur, noemde mijn man me verontschuldigend voor alles wat als een enorme en overweldigende vreugde kwam. Ik was zo verrast, ik beantwoordde de oproep en alles wat hij zei was dat hij zo spijt had van alles wat er was gebeurd dat hij wilde dat ik naar hem terugkeerde. Hij zei ook dat hij zoveel van me hield. Ik was zo blij en ging naar hem toe, zo begonnen we weer gelukkig samen te leven. dus iedereen die hulp nodig heeft bij welke problemen dan ook, kan ook contact opnemen met deze echte en zeer echte spell caster op isikolosolutionhome@gmail.com. Je kunt WhatsApp ook bellen op +2348133261196 en vandaag contact opnemen met deze geweldige man en je problemen voor 100% oplossen.

Unknown zei

Echte spell caster genaamd DR ISIKOLO
ik was zo depressief toen mijn geliefde me verliet voor een andere man nadat we 5 jaar hadden gedate, ik probeerde haar te smeken om bij me terug te komen, ze weigerde en zei dat ze geen gevoelens meer voor me had. ik werd een trieste man na alles wat we zijn geweest door elkaar, na alle liefde die we in het verleden hebben gedeeld, kon ik me mijn leven niet voorstellen zonder haar omdat mijn liefde voor haar onbetaalbaar was om de een of andere reden toen ik op internet ging, zag ik een opmerking over dat hij heeft de macht om ex-minnaar terug te brengen en ik besloot om het zelf te proberen te proberen door contact met hem op te nemen en onmiddellijk heb ik gereageerd en ik legde uit wat er aan de hand was en hij vertelde dat de andere man voodoo-spreuk op haar gebruikte, daarom was ze vertrokken ik voor hem ondanks mijn zorg voor haar en beloof me te helpen mijn geliefde terug te krijgen en zal me ook helpen een dode betovering op hem te leggen, zodat hij me in de toekomst niet meer kan bestrijden, in minder dan drie dagen werd de man neergeschoten door onbekend mannen in Florida en binnen vijf dagen was mijn vriendin bij mijn huis wachtte tot ik terugkwam van mijn werk en toen ik dat deed begon ze te smeken dat ze spijt had dat ze nooit wist wat haar overkwam. bedankt DR ISIKOLO ben nu blij met mijn vriendin en alles gaat nu soepel. neem contact op met Peter voor elke wraak spell en ex-back spell via isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook Whatsapp op +2348133261196.

Unknown zei

Ik ben onder de indruk. Dit overkomt me echt. Ik heb mijn ex-man terug. Mijn naam is Veronica Adrian. Ik ben vandaag erg blij om te schrijven over mijn helper die voor me bad over mijn relatie. God heeft deze man inderdaad gebruikt om mijn situatie te helpen. Alsjeblieft, hoor mijn woorden als je op zoek bent naar een spell cast om je te helpen, neem dan contact op met Dr. Isikolo. Hij is de beste spreukspeler om je vandaag te helpen. Twee jaar geleden hadden ik en mijn man een enorme ruzie die leidde tot onze scheiding. Het was een hel voor mij en mijn babyjongen dat we naar een andere stad moesten verhuizen. Ik werd een alleenstaande ouder. Ik ontmoette Dr. Isikolo pas ongeveer een maand geleden toen ik hem over mijn situatie vertelde en hij zei dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Binnen twee dagen kwam mijn ex-man bij me terug. Het gebeurde op een dinsdagochtend toen ik een telefoontje kreeg van thuis (mijn ouders) dat hij naar me op zoek was. Ik accepteerde hem om naar mijn huis te komen en verontschuldigde zich voor mijn knielen voor onze zoon. Ik wist meteen dat deze man me heeft geholpen. Ik ben een heel gelukkige vrouw met alles wat er in mijn leven is gebeurd. Als je contact wilt opnemen met een spell speller, ontmoet je Dr. Isikolo en je zult verrast zijn over de prachtige veranderingen in je leven. Zijn e-mail is isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook Whatsapp op +2348133261196. contact met hem opnemen en hij zal op u reageren.

Unknown zei

Ik wil gewoon dat de hele wereld op de hoogte is van deze spreukmachine die ik enige tijd geleden heb ontmoet, ik kan niet alles zeggen wat hij voor mij heeft gedaan. mijn vrouw verliet me 4 jaar geleden met mijn kinderen. Ik was aan het surfen op internet toen ik de getuigenis van deze geweldige man online ontmoette. Ik besloot het te proberen en mijn vrouw is nu terug en we zijn weer gelukkig omdat de oorzaak te schriftelijk is vastgelegd alles wat ik kan zeggen is heel erg bedankt, ik ben erg blij. En hij verzekerde me dat hij veel magie doet, inclusief

Liefdes spreuk
Machtsspreuk
Succes spell
Het lot van de zwangerschap
Spreuk van het huwelijk
spellen voor een goedbetaalde baan
Bescherming spreuk
spell om een rechtszaak te winnen
succes spell etc.

als je de hulp van de spell caster Dr. Ajayi nodig hebt, neem dan contact met hem op via dit e-mailadres (drajayi1990@gmail.com) of voeg hem toe op whatsapp +2347084887094 en bespreek je probleem met hem. Hij is een goede man en ik zal hem altijd dankbaar zijn. Dank je.

Bridget Parker zei

Ik wil je een geweldige tovenaar voorstellen, een geweldige spreukster die velen heeft geholpen met hun verschillende problemen in het leven. hij is een geweldige spell-caster die verloren liefde terugbrengt, hij brengt een relatie terug waarvan je denkt dat hij verbroken is, met behulp van zijn charmes kun je alles krijgen wat je denkt dat je wilt, zoals een promotie krijgen op je werk, gelukwensen en nog veel meer hij kan doen als je hem om hulp vraagt. Mijn naam is Maureen Spencer, ik kwam in contact met chubygreat toen mijn man mij en de kinderen verliet, ik was er kapot van dat ik nooit wist wat ik moest doen, ik zag zijn e-mail op google chubygreat@gmail.com hoe hij mensen hielp om hun baan en zoveel dingen die hij heeft gedaan, dus ik besloot hem te proberen, hij stelde me wat vragen en vertelde me de dingen die ik nodig had voordat hij met het werk begon, nadat ik alles beschikbaar had gemaakt, verzekerde hij me dat hij in twee dagen dat mijn man terugkomt en mijn excuses aanbiedt, dacht ik dat het een grap was, maar ik koos ervoor om hem te geloven. Op de tweede dag beloofde hij dat mijn man die ochtend belde en me telefonisch begon te smeken dat ik hem moest vergeven dat hij spijt had van zijn vertrek, ik was verbaasd en zodra hij het gesprek beëindigde, rende ik snel naar de badkamer en voelde me gelukkig en nadat ik mijn bad had genomen, besloten ik en mijn kinderen naar buiten te gaan, de deur openend zag ik mijn man Thomas voor de deur knielen en vroeg me hem te vergeven, ik pakte hem snel op en omhelsde hem en zo kwam hij terug met de hulp van chubygreat. u kunt hem nu contacteren met dit detail. e-mail chubygreat@gmail.com of whatsapp +2348165965904 en je probleem zal binnen twee dagen worden opgelost.

Bridget Parker zei

Ik wil je een geweldige tovenaar voorstellen, een geweldige spreukster die velen heeft geholpen met hun verschillende problemen in het leven. hij is een geweldige spell-caster die verloren liefde terugbrengt, hij brengt een relatie terug waarvan je denkt dat hij verbroken is, met behulp van zijn charmes kun je alles krijgen wat je denkt dat je wilt, zoals een promotie krijgen op je werk, gelukwensen en nog veel meer hij kan doen als je hem om hulp vraagt. Mijn naam is Maureen Spencer, ik kwam in contact met chubygreat toen mijn man mij en de kinderen verliet, ik was er kapot van dat ik nooit wist wat ik moest doen, ik zag zijn e-mail op google chubygreat@gmail.com hoe hij mensen hielp om hun baan en zoveel dingen die hij heeft gedaan, dus ik besloot hem te proberen, hij stelde me wat vragen en vertelde me de dingen die ik nodig had voordat hij met het werk begon, nadat ik alles beschikbaar had gemaakt, verzekerde hij me dat hij in twee dagen dat mijn man terugkomt en mijn excuses aanbiedt, dacht ik dat het een grap was, maar ik koos ervoor om hem te geloven. Op de tweede dag beloofde hij dat mijn man die ochtend belde en me telefonisch begon te smeken dat ik hem moest vergeven dat hij spijt had van zijn vertrek, ik was verbaasd en zodra hij het gesprek beëindigde, rende ik snel naar de badkamer en voelde me gelukkig en nadat ik mijn bad had genomen, besloten ik en mijn kinderen naar buiten te gaan, de deur openend zag ik mijn man Thomas voor de deur knielen en vroeg me hem te vergeven, ik pakte hem snel op en omhelsde hem en zo kwam hij terug met de hulp van chubygreat. u kunt hem nu contacteren met dit detail. e-mail chubygreat@gmail.com of whatsapp +2348165965904 en je probleem zal binnen twee dagen worden opgelost.

Anonymous zei

Ik ben overweldigd door vreugde dankzij Dr. Ilekhojie. Mijn man verliet me een paar jaar geleden voor een andere vrouw en ik was er kapot van omdat ik hem nooit iets verkeerds heb gedaan, ik bleef achter met mijn twee kinderen en een baan die weinig betaalt. Ik gaf het bijna op tot ik online een getuigenis zag over Dr. Ilekhojie en ik besloot contact met hem op te nemen. Ik legde hem mijn probleem uit en hij verzekerde me dat ik na 24 uur een positief resultaat zal zien, verrassend genoeg kwam mijn man de dag na de spreuk terug en smeekte me hem te vergeven en beloofde nooit te vertrekken. Mijn man is nu zes maanden terug en we hebben nog nooit problemen gehad, ik ben blij dat ik niet aan Dr. Ilekhojie heb getwijfeld, want hij kan problemen zeker oplossen. Je kunt hem nu ook contacteren voor hulp E-mail: (gethelp05@gmail.com) Viber / WhatsApp: +2348147400259

Unknown zei

Stop met huilen als je geliefde je verlaat voor een andere vrouw, ik weet hoe het voelt als de persoon van wie je houdt respecteert, ik weet hoe ik me voel toen mijn man me verliet voor een andere vrouw, maar nu is hij terug bij mij, hoe ? Ik neem contact op met Dr. Sacre, een machtige man die zijn kracht gebruikt door gebed en breng mijn man terug, hij gebruikt geen kwade kracht, maar hij bidt, en je geliefde zal bij je terugkomen WhatsApp +2349076034359 of hem een e-mail sturen doctorsacrehealing@gmail.com voor hulp, hij zal je helpen

mevrouw Vilja