zaterdag 13 oktober 2018

Ruilen en nog meer....


Afgelopen Zondag was de markt in Gerwen
 Heel veelzijdig, maar  jammer genoeg maar een enkele foto!

Mijn tafel met klein werk waaronder de canvas lijsten waarvan ik de middelste verkocht!
Ook nog de zijden sjaal links vooraan, een breakdownprint. 


De andere kant van mijn tafel met fotokaarten, mappen,
notitieboekjes en meer.



Deze notitieboekjes maakte ik op de valreep, 
met mooie monoprints, allemaal verkocht!
Het was een heel gezellige drukbezochte markt, en ik had veel belangstelling!



Tijdens de fibermaildag liet Trees ons een leuke techniek uitproberen.
Met een touwtje en verf .
Hierboven mijn resultaten



De ruil van de groep was voor september maak een kaart met deze techniek...

Ik verfde mijn probeersels, zette er nog een zeefdruk op,
en verwerkte die tot de bovenstaande kaart voor mijn 
vriendin Conny Met kraaltjes en stiksels.


Voor de ruil moest ik een kaart naar Marijke sturen...
Nu  ga nog een terug krijgen!
Ik ben benieuwd !






 Los blokje voor doosje Conny

Voor de ruil van oktober was de opdracht om 6 bewerkte blokjes te maken van 4 inch .
De bedoeling is dat Trees ze verdeeld tussen de deelnemers. zodat je 6 verschillende blokken krijgt, waarvan je dan een doosje in elkaar zet.
Om te proberen, werd de eerste proef voor vriendin Conny, die me ook een  complete serie terug gaat sturen !


Dit is de tweede die ik maakte , die opgestuurd worden naar Trees. 
Van een mooie monoprint, die bewerkt werd met stukjes glitter en stiksels.


 De binnenkanten kregen  een stempel met puffpasta. 


En dit is een foto van een blokje, de voorkant dus
Ik heb ze al opgestuurd, en ben benieuwd wat voor variatie ik terugkrijg?
Alles bij elkaar wel leuk om te doen...

6 opmerkingen:

mia zei

Wat ben je toch weer druk in de weer, leuk dat je toch wat hebt kunnen verkopen. Jammer dat de meeste mensen niet zien wat een ambachtswerk er gemaakt is.
Grappig dat koortje verven, had dat ook al ergens op You Tube gezien.

Marlien zei

Wat fijn dat je deze keer wel eea verkocht hebt.

De koortjetechniek zag ik al vaker langs komen.
( en staat op mijn ellenlange todo lijstje)
Wat een leuk resultaat.

els zei

Wat leuk dat je zoveel succes had op de markt in Gerwen. Je kraam zag er ook heel mooi en verzorgd uit. De techniek met het touwtje heb ik vorig jaar ook enkele keren gedaan, maar ze liggen hier nog steeds als onafgewerkte lapjes. Nu ik die mooie van jou zie denk ik dat ik er ook maar weer eens mee aan de slag moet, Wat een leuk idee van die blokjes en wat zien ze er prachtig uit,
Worden vast schitterende doosjes.

joke zei

Leuk dat je goed verkocht hebt. Die techniek met het touwtje heb ik een poosje geleden ook gedaan, maar bij mij komt er niet zo'n mooie bloemvorm uit.

miekequilt zei

Wat een creativiteit !! Fijn dat je ook wat spullen verkocht hebt. Ik ben erg benieuwd naar de doosjes, maar je laat ons vast wel het resultaat zien.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Weer mooi werk. Leuk als de mensen dat waarderen door het te kopen.