donderdag 14 juni 2018

Nog even... Groningen festival!



Alweer voor de vijfde keer waren we in Groningen op het Hoogeland,
voor het quiltfestival.
 Dit keer had ik een kleine expositie omdat ik  twee jaar geleden de eerste prijs won,
bij de wedstrijd  "vlucht " .
Gelukkig  nam Bianca een dagje voor me waar, zodat ik  nog gelegenheid had,
om zelf ook rond te kijken bij een aantal  mooie ,
en bijzondere tentoonstellingen. 
Ik heb er  fotocollages van gemaakt, omdat ik niet iemand wil vergeten te te noemen.
hieronder de lijst met 
Quiltfestival de exposanten.


Ook deze afbeeldingen spreken voor zich!


De prijswinnaars exposeerden in de NVH kerk in Warffum.
Hierboven mijn hoekje...



Ik had behalve enkele quilts nog een aantal kleine werkjes  op een lijst meegenomen.
 Een mooie tafel stond op het koorgedeelte. 
Had ik een beetje opgeleukt met bloemen.



Er was veel belangstelling voor!





Ook de andere exposanten toonden fraai werk! 
 Alles bij elkaar was het een feestje!
vooral ook om veel bekenden te ontmoeten.


In Middelstum hadden we een geweldige Ben B, voor de derde keer op dit adres.
Een  heel mooi tuinhuisje!

Fijn, om terug te zien op een paar geslaagde dagen!

5 opmerkingen:

Bianca zei

Het was erg leuk om een dagje op de tentoonstelling te staan. Fijn dat we dit konden combineren.

Kunamolablogspot.com zei

Wat zag je hoekje er mooi uit en wat fijn dat Bianca je hielp zodat je zelf ook een dagje rond kon kijken. Aan alles is te zien dat het inderdaad weer echt een feestje was. Over twee jaar hoop ik ook weer van de partij te zijn. Gerhard ziet er goed uit!

Anoniem zei

Je had echt een leuk hoekje in de kerk te Warfum, maar ik miste je. Wij waren er zaterdag. Hebben niet alles kunnen zien op 1 dag, maar wat we gezien hebben was weer heel mooi. Had wel de indruk dat er minder quilts hingen dan 2 jaar geleden.
Groetjes, Lenny

Frederika zei

Er was veel moois te zien, zo aan de foto-s te beoordelen. Je hoekje ziet er ook leuk uit. Gezellig.

Jo Huijsman zei

Wat fijn Hanny dat je hebt kunnen genieten van je eigen tentoonstelling en ook tijd had voor de andere locaties. Extra leuk om elkaar weer even gezien te hebben.