dinsdag 27 juni 2017

Fabric paper verwerkt!


Van het fabric paper wat ik in een vorig bericht liet zien , maakte ik twee  .
map omslagen. Verschillend gescheurd.
 Viel nog niet mee, omdat de stof een beetje rekt, en het het papier niet, dus soms scheurtjes. Gelukkig kan het gemakkelijk worden gerepareerd door er gewoon stukjes zijdepapier op te plakken. Toen alles droog was, enkele lagen acryl vernis erover.  



Ook maakte ik een aantal kaarten.



Een van de gemaakte kaarten.


Nog eentje met borduur, daar ben ik snel mee gestopt ,
omdat de naald er nauwelijks doorheen ging!
Dus met de naaimachine verder..


Ook een serie vierkante kaarten .


Deze heb ik met siersteken op mijn gewonnen Bernina gemaakt.


Als versiering nog wat tyvek en  Angelina folie met glitterlijm.
Ik heb er nog een flink aantal gemaakt, omdat ze me vroegen voor
Mierlo Artistique .Een zomermarkt die op 15 juli plaats vind.

Daarvoor heb ik nog meer gemaakt, zoals collages in lijstjes en 
mono printkaarten. Weer in een volgend bericht.
Ook een doos met fotokaarten van mijn werk.

8 opmerkingen:

mia zei

Och die kaartendoos is volgens mij aan een opvolger toe, prachtige kaarten zijn het. Ik hoop dat je straks op die zomermarkt veel aandacht en verkoop zult hebben.

Gus en Juul zei

wat een mooie kaarten weer! Mierlo staat in de agenda.

Marlien zei

Ik heb bij jou altijd aan één woord genoeg:
Mmmmmmoooooooi!

Janny de Roo zei

Zoals Marlien al zei: mooiiiiiiii!.....wat heb jij toch een geweldige kleurensmaak......!

miekequilt zei

Ik sluit me aan: prachtig Hannie.

Tonia zei

Dag Hannie
Wat ziet het er weer mooi uit.Wat een leuke workshop heb je daarvan gegeven.
Ik zag dat je het ook op papier hebt uitgewerkt.Is het erg brutaal als ik een copie van vraag.
Hoor graag van je.
Groetjes Tonia

Tonia zei

Hanie,
Bedankt voor ale moeite.
Groetjes Tonia

Hélène zei

prachtig hoor , een lust voor het oog