zondag 19 februari 2017

Kleine werkjes afgemaakt


Van alle verf en andere experimenten lagen er nog wat "meelopers"
 Zonde om in de afvalbak te gooien dus maakte ik er kaarten van.

Met een zeefdrukje tekst en wat tyvek en een printje op stof , lag ook nog in de mand, werden ht toch aardige composities.



Deze met een rest  bewerkt organza  een zeefdruk en wat tyvek.


Hier ook hetzelfde 


Deze vind ik ook wel geslaagd, met een stukje gaas wat geverfd is met transferverf ,
en een zilver stukje tyvek.


Hier weer met groot skeletblad zeefdruk , en wat kant met tyvek.
Altijd fijn om in voorraad te hebben!


Tijdens een tt in Veldhoven deed ik even mee met een inimini workshop borduren met zijdelint.

Het lapje en het borduurlint werd erbij geleverd. Na een paar jaar toch maar afgemaakt, en er een tasje van gestikt.
Goed voor een klein presentje?


Nu op naar de volgende affo's !
Er ligt nog het een ander in de mand.


En als laatste een collage van de verjaardagskaarten ruil die ik kreeg in Januari voor mijn verjaardag.
Mooie kleine kunstwerkjes.

10 opmerkingen:

els zei

Het zijn weer prachtige kaarten geworden. Een juweeltje voor de ontvanger.
Je bent trouwens ook terecht verwend met hele mooie verjaardagskaarten.

Gus en Juul zei

Prachtige kaarten weer!

Janny de Roo zei

telkens is het weer genieten en "heel goed kijken" als ik op jij site ben....misschien kan ik er iets van leren.......!

mia zei

Telkens weer creëer jij weer prachtige kaarten, jouw creativiteit kent geloof ik geen grenzen, en wat een grappig tasje leuk voor een avondje uit.

miekequilt zei

Wat ben je toch een creatief mens. Iemand die ook nog eens van restjes mooie kaarten kan maken. Geweldig!

Frederika zei

Super weer. Janny heeft helemaal gelijk ook ik geniet steeds weer van al dat moois op je blog.

joke zei

Hele mooie kaarten van die 'restjes'. En alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Nog een Nefertiti quiltje. weer mooi werk van wat te mooi is om restjes te noemen.

Marlien zei

Mooi!

Anoniem zei

Wat een mooie kaarten weer !
En het prachtige tasje niet te vergeten.

Groetjes, Wies