maandag 26 september 2016

open dag met demo


 Petra Poels van Cassandra Creatief  stuurde me  een mail , met het verzoek of ik mee wilde doen met haar open dag , met wat art techniekjes
Leek me best een uitdaging, omdat ik zelf kon kiezen  welke techniek.


Nog meer demo's worden die dag gegeven, een heel gevarieerd aanbod!

Om wat voorbeelden te hebben, ben ik maar aan de slag gegaan 
Ik dacht aan de zigzag techniek die ik laatst liet zien,en de fusing organza .

Hieronder een aantal voorbeelden die ik ook mag verkopen.



Wat kaarten, en natuurlijk laat ik ook zien, hoe dit in zijn werk gaat .


ook deze met dezelfde fusing organza.



Ook voor de verkoop. deze lijstjes met  geschept papier en ornamentjes.




Nog wat kaarten met de zigzag techniek. 



Hiermee   maakte  ik nog veel meer kaarten .



Er lagen nogal wat restjes bewerkte  tyvek die ik met kraaltjes en borduursteken versierde.

Bij het Zweedse woon warenhuis kocht ik  een aantal kleine lijstjes.
waar ze precies in pasten . ze zijn 11x 10 cm en 3,5 cm dik . 
de opening in het  passe-partout is ong.  3.5 x 4,5 cm

Heel grappig die mini's  € 1,99  en de derde gratis!




eentje van dichtbij...

Alles bij elkaar wel wat voorbereiding, maar het lijkt me leuk om mee te doen met deze dag.


Wie in de buurt  is of woont, is natuurlijk van harte welkom!



8 opmerkingen:

mia zei

Wat een leuke dag lijkt dat te worden, veel succes echt iets voor jou om anderen de mogelijkheden te laten zien

Janny de Roo zei

Als daar geen mensen op af komen...? Leuk dat je je welbekende "ei" weer kwijt kunt....mooie lijstjes overigens....

Marlien zei

Prachtig die minis.
(En veel te goedkoop)

Het is helaas erg ver weg voor me om even te komen kijken.

Frederika zei

Wat een productie. Prachtig. Daar komen vast veel op af. Veel succes

Gus en Juul zei

Als dat niet storm gaat lopen...

els zei

Wat heb je weer prachtige kaarten en lijstjes gemaakt. Die gaan als zoete broodjes de deur uit lijkt me. Ik ben wel benieuwd naar de zig zag techniek. Jammer dat het zo ver weg is anders kwam ik vast!

Jo Huijsman zei

Mooi werk en de mini's vind ik helemaal top.

joke zei

Wat een prachtige werkjes weer! Ik denk dat je met lege handen thuiskomt, alles uitverkocht. Ik zal toch ook wee eens bij Ikea langs gaan. Mooie lijstjes.