maandag 22 augustus 2016

Workshops.


Enkele weken geleden kwamen Mia en  Hilly hier breakdown printen. Altijd  weer leuk om te doen.
 Ik had al wat ramen voorbereid zodat ze ook konden printen , als het weer niet goed was, en fijn om het zelf te laten proberen .

Aanvankelijk droogden de ramen goed, maar helaas kwam er een fikse bui, dus alles naar binnen!


Hierboven hun bewerkte ramen met allerlei dingen zoals plastic kant , ondertapijt, bubbeltjesplastic en alles wat reliëf heeft.



Gelukkig konden de ramen bijna droog, zo mee,in de auto, en hierboven  de resultaten van Mia! 



Nog wat afgedrukte ramen van Hilly ..Haar voorkeur ging uit naar  de voorbewerkte ramen
 in  groentinten .
Het was weer een gezellige en productieve dag!

6 opmerkingen:

mia zei

natuurlijk was het weer genieten, mooie lappen hebben we er aan over gehouden. en het was een hele leuke dag ondanks het miezelbuitje zijn de ramen toch goed gelukt.

miekequilt zei

Helaas kon ik die dag niet, maar Lijkt me leuk om ook eens te doen.

els zei

Wat een mooie resultaten. Heerlijk zo'n dagje samen genieten.

Gus en Juul zei

Heerlijke techniek! Wat zullen de dames blij zijn met die ervaring!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Daar had ik graag bij willen zijn maar hopelijk kan ik een andere keer bij je komen.

Johanna Zweden zei

Wat een leuke workshop Hannie en wat een schitterend resultaat
Groetjes Joke