maandag 16 november 2015

Alfabet ruil en alvast begonnen met de Kerstkaarten


Bij de fibermail groep had Trees een leuke swap bedacht: 
Een alfabet ruil . Elke maand een letter . Je mag ook een onderwerp bedenken wat met die letter begint . 
Dus koos ik nog eens voor de Amaryllis
Op een geverfd lapje met applicatie en tyvek bol .

Hij is al verstuurd naar Saskia. 



Van Marijke kreeg ik deze A op een gelliprint en letter van lutrador 
Mooie verwerking!
Ik denk erover om me elke maand in te schrijven, om zo het hele alfabet bij elkaar te krijgen!



En omdat de tijd gaat dringen begon ik ook met de kerstkaarten!
Dit keer in Rood en Goud.
Er lag nl. nog fabric paper van vorig jaar en wat lutrador  en papierrelief geverfd in brons en goud,



Ook lag er nog een pakket prachtig rood papier en wat goud in mijn voorraadje..



Met organza en goud alvast een stuk gestikt dat met de heatgun is bewerkt.


Ook in paars lag er nog het een en ander...


Van Conny kreeg ik een leuk presentje.. 3 rolletjes fraai lint wat natuurlijk zeer goed van komt!
Het gaan dit jaar met al deze materialen collages worden.

Volgende keer daarvan  de resultaten!

7 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Een prachtige alfabetkaart en jou opzetjes voor de kerstkaarten volg ik met nieuwsgierigheid. Wordt vast weer heel erg mooi Hannie. Succes !

Johanna Zweden zei

Word echt stil van jou kunstwerkjes
Schitterend
Groetjes uit Zwede

Ps ga zo naar de amarilles tentoonstelling in Bollnes, zal je later fotos opsturen!

Joke Hardenbol zei

Dat worden vast weer prachtige kaarten. Ik heb inmiddels al een aardige verzameling ;-)

Jo Huijsman zei

Een leuk idee om het alfabet te verzamelen en als je alle kerstkaarten zelf gaat maken, ja dan moet je er nu wel aan beginnen.
Ik ga maar weer voor de makkelijke weg, een foto van mijn omgeving of van een textiel werkstukjes of zo.
Natuurlijk is jouw manier super knap!

miekequilt zei

Ja, kerstkaarten. Ik maak ze ook altijd zelf. Ik weet al wat ik wil gaan doen. Nu even de tijd nemen om te beginnen.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ziet er allemaal weer zo mooi uit. Dat band dat je ons tijdens je workshop liet zien als laatste heeft onze zeeman niet (meer). wel weer andere leuke dingen.
Binnenkort laat ik de lappen zien die we bij jou ge ecoprint hebben.

Jeanine zei

Ben echt benieuwt. Maar dat het weer hele mooie gaan worden staat al vast.

Groetjes,
Jeanine