vrijdag 4 september 2015

Nog één week in het Leids Wevershuis.



thema  "Dromen"

Nog één week is het mogelijk om de expositie van onze groep  De - Uitdaging
te bezoeken in het oude Wevershuisje aan de Middelste gracht in Leiden.



thema "Vanuit de lucht gezien "

Met onze groep maken we elke drie maanden een quilt met een thema.



Tijdens de tentoonstelling zijn er in de weekenden demo's door de leden.
Hierboven ben ik bezig met collages van  geschept papier en lutrador

Komende weekend  zijn  Marjo en Jans aanwezig.
openings- tijden van 13u. tot 16 uur


Het laatste weekend  "Monumentendagen ) ben ik er op Zaterdag 12 sept.  van 12 tot 16 uur met een demo
collages met textiel en papier , zoals op de foto hierboven is te zien.

 op Zondag  13 sept. zijn er een aantal leden van de groep aanwezig.
De openingstijden zijn dan van 10 tot 16 uur 

 Bezoekers zijn  van harte welkom!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat ziet dat er gezellig uit Hannie, is ook vast erg leuk.

Jo Huijsman zei

Heel erg mooi Hannie, je collages met papier en textiel.
Ik zat al te denken hoe ik nu mijn papier ga verwerken, maar door je voorbeelden ga ik het een klein beetje snappen.
Nu nog mijn fantasie erbij gebruiken en dan moet het wat worden.
Maar eerst nog twee andere projecten afronden.

Frederika zei

Mooie quiltjes zijn dat. Het ziet er erg gezellig uit

els zei

Wat een mooie collages zijn dat Hannie. Zou dolgraag de tentoonstelling zien en je demo bijwonen. Succes.