maandag 17 november 2014

Expositie "Bloei " "Uit de bol gaan!"

 

 
Voor het thema "Bloei" de tentoonstelling, die komend jaar in museum De Bevelanden in Goes   en het fruitteeltmuseum in Kapelle wordt gehouden, kun je via het Quiltersgilde een werk insturen.
via de aankondiging op de site van het Gilde.
  
 Ik maakte een ontwerp op een breakdownlap, mijn favoriete techniek!
Met zeefdrukteksten en gaas bewerkte ik de lap, waarna er de bollen op kwamen van beschilderde tyvek. Een vrije impressie. De amaryllissen van geverfd katoen werden geappliqueerd.
 
 
Een detail waar de bewerking van de tyvek duidelijk is te zien.
Alles is heel intensief gequilt. De inschrijving met foto is verstuurd,
 nu maar wachten op de selectie, of hij mee kan doen?
Het was in elk geval leuk om te maken!
 

12 opmerkingen:

Anoniem zei

VAst wel!

Ineke zei

Tuurlijk, hij is prachtig!!

els zei

Hij is echt prachtig geworden. Natuurlijk wordt die geselecteerd.

Tiny Koppens zei

Heel mooi Hannie. Als het aan mij ligt wordt hij als eerste geselecteerd.

Anoniem zei

Mooi zeg !
Het detail vind ik persoonlijk het mooist.
Groetjes,
Wies

jeanette zei

Weer een echt 'Hannie' werkstuk. Prachtig!

Nienke zei

Oh wat mooi. De achtergrond en de bloemen in de voorgrond, geweldig!

Frederika zei

Het is een prachtbol. Die wordt vast geselecteerd

ann vanherle zei

heel mooi werk!

Ellen zei

Ben weer helemaal onder de indruk!

Jo Huijsman zei

Die kan zeker meedoen en komt vast en zeker te hangen.

Anita zei

Wauw prachtig