donderdag 27 maart 2014

Startklaar!


Morgen gaat het gebeuren, het inrichten van onze tentoonstelling in het oude kerkje Middelbeers. Alles is ingepakt en in de auto geplaatst. Alhoewel.... geplaatst?   Het was wel een passen en meten! Maar voor zover is het gelukt.
4 van onze leden, waaronder ik zelf gaan de tt inrichten. Hierboven mijn spullen die mee gaan.


Op de valreep maakte ik nog een omslag voor het gastenboek.
Nu maar hopen dat er veel belangstelling is, maar gezien het aantal mensen dat reageerde en toezegde om te komen, gaat het zeker lukken.

Zaterdag om 13.00 u. gaan we open tot 17.00 u. en Zondag al om 11 u. tot 17. 00 u.
 Iedereen is van harte welkom!


14 opmerkingen:

Aart zei

Veel succes met het inrichten! Het schijnt goed weer te worden, wie weet veel bezoekers.
http://quiltaart.blogspot.nl

Frederika zei

Heel veel succes en plezier gewenst.

ann vanherle zei

succes!!!!

Janny de Roo zei

veel succes Hannie, aan de omslag zal het niet liggen, dat ziet er weer top uit !

Christel Sins-Camp zei

Tot zaterdag!

Conny zei

Het zal zeker een succes worden Hannie, je boekomslag alleen al is prachtig!
Jammer dat ik niet kan komen.

janneke zei

Heel veel succes, geniet er van!

Johanna Zweden zei

Veel succes en heel veel plezier
Fijn weekeinden groetjes Joke

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Heel veel succes en hopelijk heb ik de kans om te komen kijken.

Anita zei

Heel plezier en ik hoop dat er veel mensen komen kijken.

els zei

Succes en tot zondag. Ik zie er naar uit.

joke zei

Ik zie je daar morgen Hannie. Veel plezier.

Anoniem zei

Het is een prachtige tentoonstelling! Wel in het gastenboek geschreven maar niet naar de omslag gekeken... stom, ik had het kunnen weten. Maar genoeg andere mooie werken gezien ! Ook voor vandaag nog succes gewenst!
Groeten Saskia.

marjolijn zei

Helaas lukte het mij niet om te komen. Ik heb gehoord dat het een prachtige tentoonstelling was.