dinsdag 10 september 2013

Fibermail ruil thema "Paul Klee"

 
In Augustus was het ruil thema bij de fibermail groep "Paul Klee"
Ook al had ik weinig tijd, dit vond ik zo'n leuk thema, dat ik me toch heb ingeschreven.
 De bovenstaande kaart ging naar Olga.
Ik maakte hem op een "meeloper" en voegde nog wat gestempelde blokjes toe .
Een vrije bewerking gebaseerd op het werk "Hoofd met baarddracht "uit 1920 van Paul Klee, stikte ik met licht garen in. 
 
 
 
Van Olga kreeg ik de bovenstaande kaart retour ,Ook een impressie op Paul Klee's
"Scheiding s'avonds" uit 1922
Heel mooi gemaakt !
 
 
 
Omdat ik twee kaarten maakte, ruilde ik deze nog met Conny.
Ook op een meeloper  ,en gestempeld. en een figuur ingestikt. Vrije verwerking van "Dubbel" uit 1940. ook een tekening van Klee
 
 
 
En retour van Conny kreeg ik deze mooie kaart met grappige Klee figuurtjes!
Het was weer een geweldig leuke ruil!
 

9 opmerkingen:

els zei

Wat heb je het thema Paul Klee op een mooie manier verwerkt.
Prachtige achtergrondkleuren en leuk die gestikte figuren erop.
Ook je ruilkaarten mogen er zijn.

Suus zei

Ze zijn allemaal erg leuk. Mooi verwerkt.

Ineke zei

Wat een originele kaarten. De meelopers doen het altijd goed.

christina zei

weer een prachtige ruil.

Liesbeth Wessels zei

Prachtige kaarten en slim gebruik gemaakt van een meeloper. Je maakt er toch zoals altijd weer iets moois van. groeten van liesbeth

Anoniem zei

Mooi werk, weer ,Hannie!

Anita zei

Mooie kaarten heb je gemaakt en gekregen

Frederika zei

Een mooi thema Klee.
Daar heb je weer wat moois van gemaakt.
Groetjes Frederika

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Paul Klee heel goed weergegeven. Voor die rode is mijn favoriet. Heel byzonder.