donderdag 16 mei 2013

Art quilt selectie.

 
Ook ik stuurde een poosje geleden foto's en een proefstuk in voor de artquiltselectie  voor de tt van het Q. Gilde. Ik koos als thema muziekparade. Omdat ik nog niet de hele quilt kan laten zien,  hierboven mijn proefstuk.
 
Gisteren kreeg ik bericht dat hij is geselecteerd voor de Art quilts!
 
 Ik printte met thermofaxscreens o.a met verf en disscharge pasta, muziek instumenten , bladmuziek en teksten op breakdown geverfde lappen en bijpassende stof. Ook een aantal fotoafdrukken met gelmedium op organza van handen die  musiceren en dirigeren.
 
 
 
Bij dit kleine detail is het wat beter te zien.
Veel quiltwerk en zeefdruk , mijn favoriete techniek! 
De afmetingen van de quilt zijn: 95x 95 cm.
Straks in Alkmaar is hij in zijn geheel te zien.
 
 

19 opmerkingen:

ann vanherle zei

Zal in zijn geheel prachtig zijn

Ellen zei

We gaan het bewonderen !!in Alkmaar

Ineke zei

Gefeliciteerd Hannie! Een hele mooie.

Nienke zei

Zelfs in het detail kun je al zien dat het een plaatje is, wat mooi Hannie, gefeliciteerd!

Liesbeth Wessels zei

Leuk Hannie ik ben heel benieuwd.Zo leuk om naar de quilts van bekenden uit te kijken. En jouw werk kennend, zal het zeker prachtig zijn, groeten van liesbeth

Anoniem zei

Fijn, Hannie,maar ik had ook niet anders verwacht!

janneke zei

Wat zal dat straks leuk zijn met al die quilts. Ben zeer benieuwd naar je hele quilt.

mia zei

Gefeliciteerd dat je mag "hangen", klinkt onaardig maar dat is natuurlijk niet zo, de details maken het weer spannend, wel hele mooie kleuren.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Gefeliciteerd Hannie, en leuk dat we al iets van een stukje mogen zien.

marjolijn zei

Gefeliciteerd en wat ziet dit er veelbelovend uit! Helemaal terecht dat je bent geselecteerd. En ja, deze technieken zijn bij mij ook favoriet!

Janny de Roo zei

Spannend...of ik het in het echie zie valt nog te bezien....! Alkmaar is ver weg vanaf hier...!

Suus zei

Wat leuk Hannie, gefeliciteerd.

Anoniem zei

gefeliciteerd!!!
de details zien er al veelbelovend uit.
groet Rian

Unknown zei

Gefeliciteerd Hannie. Heel terecht lijkt me ;)

Anoniem zei

Gefeliciteerd Hannie. Ik ben benieuwd om jouw quilt helemaal te zien

Frederika zei

Mooi hoor en wat leuk dat je werk geselecteerd is. Is toch een mooie kroon op je werk lijkt me.
Groetjes Frederika

DEKAKADO zei

Geen wonder...zooo mooi en heel bijzonder door de speciale technieken. Een knap stukje werk en spannend om naar te kijken. Hier hou ik zo van. Groetjes, Marleen.

joke zei

Ziet er goed uit. Ben benieuwd!

Anoniem zei

Oh wat leuk Hannie, straks goed opletten in Alkmaar en als eerste op zoek naar jouw Art quilt.

Lenny