zondag 21 april 2013

Nog even Colours of Africa!

 
Na de leuke berichtjes over Essen op de verschillende blogs toch nog maar even mijn bericht.
 
Om niet al te veel in herhalingen te vallen maakte ik een collage van de vele aktiviteiten.
Hierboven een overzicht van buitenkunst in het Karren museum. Een  erg leuke locatie waar de diverse kunstwerken prachtig uitkwamen!
In het hoofdgebouw een moie expositie van Marjan Ruitenberg ,waar ik helaas geen foto's van maakte, maar wel van heb genoten!
Natuurlijk ook erg leuk om verschillende bloggers en fibermailers te ontmoeten die ik nog nooit in het echt zag!
 
 
Deze collage laat een deel van de andere kunstwerken zien .o.a.  Van Annette Jeukens, Jaqueline de Jong, Vilt d'Anvers, Dionne Swift, Margo van Strien. Maar niet te vergeten, Miriam Pet ,Laura Liebenberg,  en de vele gezellige winkeltjes ,o.a Zijdelings en Trapsuutjies  waar ik toch weer enkele dingen kocht, (die ik hard nodig had)?
 Ik zal beslist nog namen zijn vergeten , maar mijn complimenten voor het geweldig werk van de organisatoren. Petje af!
En gelukkig lieten de weergoden zich van de koude maar goede zonnige kant zien!
 

10 opmerkingen:

els zei

Mooie collages heb je gemaakt Hannie. Zo te zien heb je genoten.

Johanna Zweden zei

Mooi je collage en zo te zien weer een dagje met een goudrandje
Fijne handwerkweek groetjes Joke

Ps ga je naar Veldhoven!

Unknown zei

Vind het jammer dat ik daar niet naar toe kon maar zo heb ik toch een indruk. Erg mooi.

Liesbeth Wessels zei

Leuk om je prachtige foto's te zien.Mooie doorkijkjes.Ik heb wel wat gemist. groeten van liesbeth

Christel Sins-Camp zei

Essen was geweldig; voor ieder wat wils!

christina zei

gelukkig kwam ik je weer tegen

Suus zei

Wat jammer dat ik het heb moeten missen. Leuk dat je een collage hebt gemaakt.

Janny de Roo zei

Dank je voor het maken van de collages, zo kunnen we toch nog even meegenieten....! Je collage als kopfoto mag er ook zijn Hannie, lekker "lente-vrolijk"...

Nienke zei

Oh super om er zo watv an te zien. Mag ik je foto met het doorkijkje van de Binka's? Die vind ik echt superleuk om als herinnering te hebben!

Dea zei

Wat jammer toch dat ik niet kon gaan maar zo kan ik evengoed een beetje meegenieten, bedankt!