woensdag 21 november 2012

Fibermailruil!

 
Voor de komende maand maakte ik het tweede blok van de natuursampler-ruil. Dit keer voor Leontien. Zij koos als thema "landschap"
Ik kwam op het idee, omdat we in November  meestal voor een
  familiebezoek naar Zierikzee gaan, en ik  altijd onder de indruk kom van de Oosterschelde als we over de dam rijden. Mist sneeuw of zon, in elk jaargetijde uniek!  Daarom maakte ik deze impressie voor haar .
Een zelfgeverfde ondergrond , een stukje stof met gesso en glimmermist bewerkt.  Bedrukte organza en angelinafolie. Wat rots stofjes en tule. De vogels, zeilbootje en strandgasten zijn gewoon ingestikt.
Het is al op de plaats van bestemming!
 
 
Ook aan de Gaudi-ruil deed ik mee, en bracht met gelmedium een foto van de Casa Bátllo over op organza. Met allerlei snippers stof maakte ik een mozaïk, met kleine versieringen.  Ik  mocht de kaart versturen naar Astrid.
 
 
Van Olga kreeg ik dit mooie mozaïk terug. Met glanzende stukjes zijde en andere stofjes, heeft de kaart een echte Gaudi uitstraling!
 

11 opmerkingen:

joke zei

Wat een prachtige 'Zierikzee'kaart? Zo mooi al die verschillende materialen.

Anoniem zei

Mooi, Hannie!

Suus zei

Mooie kaarten Hannie.

Janny de Roo zei

Ik had ze al gezien, maar dat neemt niet weg dat ik er nogmaals op reageer met: Prachtig werk !!

DEKAKADO zei

Dit is zo geweldig. Dat landschapje....ik ben er verliefd op. Inspirerend Hannie. Groetjes, Marleen.

Inge zei

Wat geweldig mooi, Hannie. Het zierikzeekaartje vind ik helemaal super, maar ook Gaudi is prachtig!
Heb hier weer even rondgekeken, allemaal oohhh's en aahhh's!

marjolijn zei

Wat een heerlijke creativiteit toch weer. Wat heb je je prachtig door Zierikzee en Zeeland laten inspireren. De Gaudi kaarten zijn ook prachtig!

janneke zei

Hannie, je hebt weer een topper aan je oeuvre toegevoegd!
Zo mooi subtiel.

Anoniem zei

Super mooi Hannie.
Groeten Riet.

Mieke zei

Hallo Han, Ik hoop dat het nu lukt weer een mooi werkstuk van jouw,
Groetjes Mieke

christina zei

Vooral het landschapje vind ik prachtig geworden.